arda Niet Verified 20 feb 2015 16 1 104 6 mrt 2016 #1 Goeie dag, Sorry dat ik een aantal keer ging hacken het moest van mijn teammaat op KitPvP. (Teammaat heet:Snabeldoc) Dus ik heb al mijn hacks verwijderd. En ik vraag het aardig: Mag ik een unban? Dankjewel voor het lezen!
Goeie dag, Sorry dat ik een aantal keer ging hacken het moest van mijn teammaat op KitPvP. (Teammaat heet:Snabeldoc) Dus ik heb al mijn hacks verwijderd. En ik vraag het aardig: Mag ik een unban? Dankjewel voor het lezen!
whitch ie kunt néét meer doone as kan whitch ✔ Supreme 18 sep 2013 1.125 434 332 "Ergens op deze aardbol" 6 mrt 2016 #2 Helaas zal je de ban moeten uitzitten, al geef je toe dat je hacks hebt gebruikt zal je ban niet verkort worden. Afgewezen.
Helaas zal je de ban moeten uitzitten, al geef je toe dat je hacks hebt gebruikt zal je ban niet verkort worden. Afgewezen.
arda Niet Verified 20 feb 2015 16 1 104 6 mrt 2016 #3 Waarom is er dan een mogelijkhijd om op 'Unban aanvragen' te drukken ff serieus
whitch ie kunt néét meer doone as kan whitch ✔ Supreme 18 sep 2013 1.125 434 332 "Ergens op deze aardbol" 6 mrt 2016 #4 Dat jij hacks gebruikt zegt al genoeg, je hebt ze verwijderd inmiddels geef je aan, nogmaals je unban aanvraag is AFGEWEZEN.
Dat jij hacks gebruikt zegt al genoeg, je hebt ze verwijderd inmiddels geef je aan, nogmaals je unban aanvraag is AFGEWEZEN.