Dit dusOm dit op te lossen kan Remy er ook voor kiezen om alleen het vooruitzicht (waar mensen spawnen), een 2x1 plot, iets te maken voor de server en de rest eromheen de projecten van de bouwers zelf.
Dit dusOm dit op te lossen kan Remy er ook voor kiezen om alleen het vooruitzicht (waar mensen spawnen), een 2x1 plot, iets te maken voor de server en de rest eromheen de projecten van de bouwers zelf.
Ik ben het hier deels mee eens. Ik zou zeggen: laat de belangrijkste plots claimen door het bouwteam (daarmee bedoel ik de plots in de kijkrichting van waar je spawnt voor het bouwteam), en de rest gewoon ''wie het eerst komt het eerst maalt''.De ring plots om de spawn heen zal ik door het bouwteam laten doen of in ieder geval de kant waar de mensen naar toekijken als ze in de spawn terechtkomen en dat de rest voor de meest actiefste spelers zijn.
Ikzelf kijk ook nooit naar spawn plots omdat ze nooit mijn aandacht grepen, totdat ik een server joinde waar het bouwteam iets maakte rond de plots van de spawn en mij inzicht gaf over hoe ik sommige dingen beter kan bouwen en werd ik gemotiveerd om ook zelf weer te gaan bouwen daar.Uiteindelijk blijven het ''maar'' spawn plots.
Zelf ging ik niet vaak expliciet bij spawn plots kijken, en ik denk dat de meerderheid van de spelers dat niet deed.
Ik ben het hier deels mee eens. Ik zou zeggen: laat de belangrijkste plots claimen door het bouwteam (daarmee bedoel ik de plots in de kijkrichting van waar je spawnt voor het bouwteam), en de rest gewoon ''wie het eerst komt het eerst maalt''.
Idee n.a.v dit bericht: in eerste instantie gewoon de spawnplots aan niemand geven, en iedere week een buildcontest doen en het bouwsel wat wint krijgt dan een plek in een van die plots.. (en coins / whatever)Ikzelf kijk ook nooit naar spawn plots omdat ze nooit mijn aandacht grepen, totdat ik een server joinde waar het bouwteam iets maakte rond de plots van de spawn en mij inzicht gaf over hoe ik sommige dingen beter kan bouwen en werd ik gemotiveerd om ook zelf weer te gaan bouwen daar.
Uiteindelijk blijven het ''maar'' spawn plots.
Zelf ging ik niet vaak expliciet bij spawn plots kijken, en ik denk dat de meerderheid van de spelers dat niet deed.
Ik ben het hier deels mee eens. Ik zou zeggen: laat de belangrijkste plots claimen door het bouwteam (daarmee bedoel ik de plots in de kijkrichting van waar je spawnt voor het bouwteam), en de rest gewoon ''wie het eerst komt het eerst maalt''.
En natuurlijk mochten spelers echt inactief worden (enkele maanden niet online) dan kan je het plot moven/clearen en aan anderen geven.
Lekker berichtje ook, antwoord op twee citaten door elkaar hahaK neem aan dat als er een minimum leeftijd voor bouwer komt, dat t boven de 11 jarige zit en
Met dat laatste het helemaal mee eens. Tevens blijven bouwers ook niet altijd bouwers toch? Dat zou dan ook betekenen dat bouwers hun plot kwijt zijn als ze deranked zijn