C CqmbqDqmbq Niet Verified 20 dec 2015 5 0 20 25 20 dec 2015 #1 hallo ik ben 10 dagen gebanned omdat ik de skin van xCasanovaa heb gestolen dat is niet bannable -CqmbqDqmbq
hallo ik ben 10 dagen gebanned omdat ik de skin van xCasanovaa heb gestolen dat is niet bannable -CqmbqDqmbq
K Kogetsoo Guest 20 dec 2015 #2 Een andere speler te beledigen of te kleineren. Hieronder wordt alles verstaan wat als beledigend ervaren kan worden. De speelervaring van een andere speler op een negatieve manier te beïnvloeden, nader te bepalen door een staflid van THN. Die 2 regels.
Een andere speler te beledigen of te kleineren. Hieronder wordt alles verstaan wat als beledigend ervaren kan worden. De speelervaring van een andere speler op een negatieve manier te beïnvloeden, nader te bepalen door een staflid van THN. Die 2 regels.
C CqmbqDqmbq Niet Verified 20 dec 2015 5 0 20 25 20 dec 2015 #3 @Kogetsoo maar krijg ik een unban als ik mijn skin verander?
Dark_Obscurity Niet Verified 10 jul 2015 114 18 119 20 dec 2015 #5 @CqmbqDqmbq @Kogetsoo Ik heb hem geband, omdat hij xCasanova belachelijk maakte, zijn skin had, en schold. Vandaar de 10 dagen.
@CqmbqDqmbq @Kogetsoo Ik heb hem geband, omdat hij xCasanova belachelijk maakte, zijn skin had, en schold. Vandaar de 10 dagen.
K Kogetsoo Guest 20 dec 2015 #6 Goed, ik heb de ban opgeheven, het is immers bijna kerst. Volgende keer krijg je alsnog een mute/ban van 7 dagen als je mensen belachelijk maakt.
Goed, ik heb de ban opgeheven, het is immers bijna kerst. Volgende keer krijg je alsnog een mute/ban van 7 dagen als je mensen belachelijk maakt.