ik kan mijn ip ook niet aanpassen hacken moet nog lukken want dat is op minecraft nogal gemakelijk (niet op betere servers als thn)3 jaar geleden was ik permanent banned voor hacks op een *** server (ik kan niet hacken xD) dat kwam door een virus op mijn laptop die mijn games aantaste :eek: (oppassen voor bepaalde sites)
Mvg
Twana
Qua plezier en kwaliteit is er geen betere server dan hauntedmc :Dik kan mijn ip ook niet aanpassen hacken moet nog lukken want dat is op minecraft nogal gemakelijk (niet op betere servers als thn)
ik kan het niet testen (daarnet bij mijn oma kon ik op thn maar thuis op mijn normaal netwerk niet dus...al opgelost? volgens mij heb je iets van een spyware namelijk
ik weet het maar daarom is het net zo stom een andere server zou ik (bijna) geen moeite doen om erop te graken maar op thn ben ik al een hoop uurtje bezig met zoekenQua plezier en kwaliteit is er geen betere server dan hauntedmc :D
ik weet het maar daarom is het net zo stom een andere server zou ik (bijna) geen moeite doen om erop te graken maar op thn ben ik al een hoop uurtje bezig met zoeken
ik denk dat ik enkel een uban moet krijgen of die uitzitten om daarna miss weer ban te krijgen omdat het nog niet opgelost is..
wat.......nog is scannen op malware. volgens die site van gister zit je in een botnet en volgenmijs kan je dan het beste je pc opnieuw installeren.
nog is scannen op malware. volgens die site van gister zit je in een botnet en volgenmijs kan je dan het beste je pc opnieuw installeren.
Als het echt niet anders kan zal het wel moeten ik heb mijn laptop al veel opnieuw laten instaleren :owat.......
ik heb mijn pc laten instaleren....
ah ik had daarstaks wel de 3 ips groen..
bij mij is dat dan naar de winkel brengen nen hoop geld kwijtAls het echt niet anders kan zal het wel moeten ik heb mijn laptop al veel opnieuw laten instaleren :eek:
Mvg
Twana
bij mij is dat dan naar de winkel brengen nen hoop geld kwijt
terwijl het ook aan een de ander pc kan liggen...
Mujn broer fixed altijd mijn laptop hij haalt het gewoon uit elkaar xDist een laptop of een desktop ?
laptop is dat gemakelijker?ist een laptop of een desktop ?
lol mijn broer kan hem wel uit elkaar halen maar dan...Mujn broer fixed altijd mijn laptop hij haalt het gewoon uit elkaar xD
Mvg
Twana
l
laptop is dat gemakelijker?
of moeilijker
okeen laptop heeft vanuit de fabriek een backup op een verborgen partitie daarmee kan je de computer terug naar fabrieks setup zetten. weet alleen niet of dat stukje opslag ook besmet kan raken met virussen.
ik ben niet zon computergenie..@jan28 Installeer je pc gwn overnieuw :) Dan heb je er ook geen virus meer op zitten.