Stitchsquad buiten de map?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Kan je de discussie niet winnen jongen ? Je begint zelf een topic en dan zit je te zeuren op andermans topic. Kid pls
Denk jij dat een staff lid zit te wachten op zoveel topics over hetzelfde?
Dit heeft niks met winnen te maken,jij hebt het alleen maar over winnen net op factions ook al.
En ik zeur niet ik vraag wat!!
Goed lezen!!

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Dit heeft niks met winnen te maken,jij hebt het alleen maar over winnen net op factions ook al.
Goed lezen!!

Het verschil tussen een vraag en een zeur hoeft niet zichtbaar te zijn, dus "Goed lezen!!" heeft hier geen toepassing. En je wist goed genoeg wat je startte toen je dat topic aanmaakte, maar je dacht alleen over hoe je StitchSquad nu voor schut ging zetten.
Try Again.

Mvg,
Maxim

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Het verschil tussen een vraag en een zeur hoeft niet zichtbaar te zijn, dus "Goed lezen!!" heeft hier geen toepassing. En je wist goed genoeg wat je startte toen je dat topic aanmaakte, maar je dacht alleen over hoe je StitchSquad nu voor schut ging zetten.
Try Again.

Mvg,
Maxim
Ik denk dat jij leraar Nederlands wil worden, klopt dat?
Heb ik bovenstaande zin goed geschreven?
Ik startte een topic met deze vraag:

Kan je op factions een base buiten de map hebben doordat je bijvoorbeeld door een netherportal buiten de map bent gespawnt?
Sommige factions zijn onvindbaar!!

Ik heb het in mijn vraag niet over stitchsquad maar over factions .
Ik zet hier stitchsquad niet voor schut en vind dat sommige van stitchsquad zichzelf voor schut zetten door er zo fel op te reageren en nieuwe topics erover te maken.
Mvg Quinten

L

LeviboyNL

Guest
Er is al een topic over geweest, je kunt niet buiten de map. Klaar! en let even op je taalgebruik aub ;)

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Er is al een topic over geweest, je kunt niet buiten de map. Klaar! en let even op je taalgebruik aub ;)

quinten0707 zei: ↑
waarom weer een nieuw topic hierover graag slotje erop
Kan je de discussie niet winnen jongen ? Je begint zelf een topic en dan zit je te zeuren op andermans topic. Kid pls
HenryF, 51 minuten geleden

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Wel domanie heeft geskypt met xcasanova en tacticalpyro en 1. Xcas gaf het toe dat hun base buiten de map is door een warp dat een mod in hun f had gemaakt en je kan er heen met een geheim wachtwoord! (Geschokt! )
En 2. Tacticalpyro is ook buiten de map en heeft domanie daar ook heen gebracht in een goldbioom buiten de map! (Supper geschokt! )
Dus SQ is wel degelijk buiten de map!!!
Kerel. Denkje dat je hier de grapjas bent? Ga in het circus werken. Je vermaakt zeker een grote groep mensen met je leugens/grappen. Miss zelfs wel een beetje fooi!

xx Mainrr

• Like
Reactions: ImiBoyXD

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Goed lezen!!
Rofl

smileyface

Niet Verified
9 feb 2016
7
1
40
24
Bekijk bijlage 4294 Bekijk bijlage 4293
Hallo Haunties,

Er wordt steeds tegen ons gezegd dat de SQ base buiten de map is, dat is niet zo. "Een Mod heeft jullie buiten de border getp'd" zoals ze zeggen. Droom verder. Wij gaan uiteraard niet onze cords openbaar maken en als jullie het er niet over eens zijn kan je het zelf aan de staff gaan vragen. Bij deze voor de zoveelste keer, de StitchSquad base zit NIET buiten de border.

Mvg
iFluxxx_

download (1).jpg
maxresdefault.jpg

Ik zie op geen 1 topic hierover een reactie van een stafflid!

Laatste update:

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
[QUOkomtSenneB, post: 90557, member: 9311"]Ik kom er ook eventjes bij want ik verveel me c:
Hoe kan je überhaupt buiten de border komen? Ookal word je getp'd door een Mod (wat waarschijnlijk niet eens kan) word je automatisch terug getp'd door de border plugin. Als je de base van SQ niet vind, dan moet je gewoon beter zoeken...

Met niet zo vriendelijke groeten
xBioMechaniq_ [xInspired_]
Dat komt omdat de Mods het 1. Onzichtbaar maken op de f map en 2. De Mods kunnen er ook voor zorgen dat die plugin bij hun niet werkt![/QUOTE]

Wat zit jij jezelf voor schut te zetten door het uit kramen van deze onzin.
hun base zit niet buiten de border.
hun faction is gewoon te zien met f map.
wij hebben geen border bypass ivm angst om een te groot aantal chunks te generaten.

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Wel domanie heeft geskypt met xcasanova en tacticalpyro en 1. Xcas gaf het toe dat hun base buiten de map is door een warp dat een mod in hun f had gemaakt en je kan er heen met een geheim wachtwoord! (Geschokt! )
En 2. Tacticalpyro is ook buiten de map en heeft domanie daar ook heen gebracht in een goldbioom buiten de map! (Supper geschokt! )
Dus SQ is wel degelijk buiten de map!!!

Zozo jij hebt wel echt een grote fantasie..
kap eens met de onzin die je verspreid.
jij bent de speler waarvan zijn ban lijst niet bepaald clean is.
wat jij nu doet is gewoon haat zaaien met grof gezegd lulverhalen waar geen enkel bewijs van is.

Ik kan ook makkelijk zeggen dat jij gister op skype toegaf dat je huzuni hebt.
en het op haunted gebruikt.

Dus voortaan als je met zulke verhalen komt. Kom dan met >'bewijs'<.

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Slotje lijkt mij het beste.

Status
Niet open voor verdere reacties.