Storing, survival2 spullen weg

zijn jouw spullen/homes ook weg

• Total voters
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinSmit_NL

Supreme
KevinSmit_NL
KevinSmit_NL ✔
Supreme
3 aug 2015
28
4
79
beste remy
er was/is een storing op survival2
maar al mijn spullen zijn weg inclusief enderchest met 2 stacks en 52 iron blocks en 6 cave spider spawners en 3 zombie spawners en 2 beacons en een paar goeie dia sword, maar ook al mijn stuf in mijn inv is weg zou je aub kunnen helpen met dit probleem

het rare is ik heb al mijn homes wel terug en me gebouwen ook

reageer als dit bij ook het geval is zodat remy het leest als die dit leest

Laatste update:

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
ik heb net het zelfde probleem

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
21
29
134
@remymine @JordivLaarhoven @Nookie_S5

Ik ben mijn homes, inventory, enderchest, claimblocks en McMMO levels kwijt. Ik weet van in ieder geval 3 mensen (naast Rik 2004 en KevinSmit_NL) met wie dit ook is gebeurd. Daarnaast verdwijnen regelmatig hele builds en losse blokken, om daarna hopelijk weer terug te keren. Dat ik bovendien de hub bijna kan uittekenen, vanwege de vele kicks, is maar bijzaak.

Het belangrijkste vind ik dat ik niet meer op survival2 durf te bouwen. En dat vind ik echt super jammer want ik was met mijn grootste project ooit bezig. Ik las in de shoutbox dat Remy er gisteravond aan zou werken. Als dat achter de schermen is gebeurd, weet ik dat natuurlijk niet. Ik zou het fijn vinden als er snel meer duidelijkheid komt over survival2. Ik ben bang dat alles wat verloren is niet meer terug gaat komen. So be it, wat mij betreft. Ik wil alleen graag weten of en wanneer het weer veilig is om op survival2 te spelen.

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
21
29
134
Correctie; Claimblocks en Mcmmo zijn weer terug! Voor de rest blijft mijn vraag hetzelfde

D

Deleted member 3030

Guest
@remymine @Kogetsoo
Ik mis de inhoud van mn echest en inventory
Hier als voorbeeld wat ik dus allemaal kwijt ben:
CVKLRXT.png

Last edited by a moderator:

KevinSmit_NL

Supreme
KevinSmit_NL
KevinSmit_NL ✔
Supreme
3 aug 2015
28
4
79
homes heb ik terug maar al mijn stuff is nog steeds weg remy plz fix het want er zijn meer mensen die niet reageren maar die het wel hebben op survival2 en de mods weten het ook niet wat te doen ik hoop dat er duidelijkheid komt want niemand weet het meer zelfs de mods

D

Deleted member 3030

Guest
Ze kunnen naar mijn weten niks doen als je geen bewijs hebt, ik heb alles terug gekregen omdat ik bewijs had :)

x_hi

Niet Verified
7 mei 2015
4
2
44
24
hmm kijk ik heb ook beetje probleempje op s2
behalve dat ik dan mn inventory en enderchest kwijt ben waar ik helaas geen bewijs van heb heb ik iets raars met mn claimblocks net als 0 bonus blocks terwijl ik toch Godrank heb hoop dat iemand even kan helpen
Da_Woodhead in da houzzze :p njah tnx alvast
ow jah ik heet geen x_hi meer is daar oplossing voor ? op het forum dan
upload_2015-11-19_19-34-35.png

Bijlagen

• upload_2015-11-19_19-32-3.png
    upload_2015-11-19_19-32-3.png
    900,5 KB · Bekeken: 186
  • upload_2015-11-19_19-32-3.png
    upload_2015-11-19_19-32-3.png
    900,5 KB · Bekeken: 178

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
27
Antwerpen
hmm kijk ik heb ook beetje probleempje op s2
behalve dat ik dan mn inventory en enderchest kwijt ben waar ik helaas geen bewijs van heb heb ik iets raars met mn claimblocks net als 0 bonus blocks terwijl ik toch Godrank heb hoop dat iemand even kan helpen
Da_Woodhead in da houzzze :p njah tnx alvast
ow jah ik heet geen x_hi meer is daar oplossing voor ? op het forum dan
Bekijk bijlage 3468
Ik heb dat ook zo, maar mijn bestand is te groot, kan het ni plaatsen :(

KevinSmit_NL

Supreme
KevinSmit_NL
KevinSmit_NL ✔
Supreme
3 aug 2015
28
4
79
beste jordi,

ik zoals vele nemen niet op voot YT of nemen elke 10 sec een screenshot dus bewijs heb ik niet net als vele
maar hier een tip voor mods en remy
als de server een backup maakt heb heb je ook een map items genoemd als je die vervangt door de map die er nu in staat dan heb als echt goed is iedereen ze items terug (ook enderchest, dat je personal chest vandaar)

ik hoop dat het werkt want ik zoals vele mensen willen hun items terug omdat er veel goede stuff verloren gaat (bij mij dan)

(doe er iets aan plz zodat iedereen ze items terug hebt)

Melodyca

Niet Verified
17 dec 2015
0
0
13
23
Hier het zelfde, vind A.U.B. een oplossing voor deze bug, en zorg ervoor dat alle items bij hun rechtvaardige eigenaar terugkomen! Want bij mij -- en ik geloof bij nog veel anderen -- zijn erg belangrijke spullen verdwenen, o.a. mijn twee enchanted dia zwaarden, mijn full setje dia armour, enchanted pickaxe, axe en shovel en nog veel meer! Volgens mij is het wel zo eerlijk -- en ik denk dat iedereen dit vindt -- als er een update gegeven wordt en er gezegd wordt of iedereen zijn spullen wel of niet terugkrijgt. Ik wil graag weten wanneer ik weer veilig op Survival 2 kan spelen, want toen ik uitlogde had ik alles nog, een uur later, niets in mijn inventaris!

Veelmaals dank voor het lezen,

Melon_Music_

P.S. Sorry, ik heb geen screenshots want zals KevinSmit_NL al zei maken veel mensen er geen om de tien seconden...
Maar ik hoop dat je geen bewijs nodig is en de staff zo aardig is om al de verloren stuff te vervangen!

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
er is twee derde van mijn eiland weg....... en daarop stond een full beacon en mijn opslag ruimte en allemaal gebouwen. een stukje verderop stonden ook een aantal namen geschreven met blokken. daarmee was ik al bezich sinds ik survival joinde. nu is al dat werk weg. ik heb bewijs van hoe het er nu uit ziet. maar ik heb geen screenshot van vroeg jammer genoeg. ik zou graag willen dat dit teruggezet werdt. met vriendelijke groet, Pvpdruif
2015-12-25_09.46.11.png

Status
Niet open voor verdere reacties.