Super tof! :)Indien nodig ben ik ook beschikbaar voor bv spullen verzamelen.
Kom een keer langs in survival 1 kunnen we even kijken :)hoe kan je jer aan vragen oom mee tehelpen wat ik kan best goed bouwen.
Super tof dank je uiteraad is alles welkom maar de 3 dingen die ik het meest nodig heb zijn: (stone, cobble en hout) :)Ik wil ook zelf wat spullen doneren als je wilt :D
Gewoon via de market?Super tof dank je uiteraad is alles welkom maar de 3 dingen die ik het meest nodig heb zijn: (stone, cobble en hout) :)
Mooi want ik heb een overload aan cobble en stoneSuper tof dank je uiteraad is alles welkom maar de 3 dingen die ik het meest nodig heb zijn: (stone, cobble en hout) :)
Vrijdag komt 1.12 uitIk wil helemaal niet stop doen, maar sins dat er een nieuwe wereld binnekort komt is het miss nu nog zonde van je tijd. Ik weet natuurlijk niet wanneer de nieuwe wereld komt, maar volgens het nieuws dicht na of met de release van 1.12 Naja zelf ben ik enorm van van Harry Potter en hoop graag het kasteel binnekort te kunnen zien :D
Ik wil helemaal niet stop doen, maar sins dat er een nieuwe wereld binnekort komt is het miss nu nog zonde van je tijd. Ik weet natuurlijk niet wanneer de nieuwe wereld komt, maar volgens het nieuws dicht na of met de release van 1.12 Naja zelf ben ik enorm van van Harry Potter en hoop graag het kasteel binnekort te kunnen zien :D
Leuk om te horen dat je ook een Harry p fan bent! :)Ik wil helemaal niet stop doen, maar sins dat er een nieuwe wereld binnekort komt is het miss nu nog zonde van je tijd. Ik weet natuurlijk niet wanneer de nieuwe wereld komt, maar volgens het nieuws dicht na of met de release van 1.12 Naja zelf ben ik enorm van van Harry Potter en hoop graag het kasteel binnekort te kunnen zien :D
Even dat jij het weet mijn ign is The_GloriousWolf of OpperDruif xDLeuk om te horen dat je ook een Harry p fan bent! :)
Groetjes, Mike
Oke, goed om te weten. :)Even dat jij het weet mijn ign is The_GloriousWolf of OpperDruif xD
Hey, had vandaag wat meer uitleg van remy gekregen van wat er gaat gebeuren. Ik heb gehoort dat er geen rekening word gehouden met de biome waarin ik dit project maak. Ik zal dit heel jammer vinden omdat de locatie van dit project een grote rol heeft in dit project. Is het niet mogelijk dat er toch iets kan worden geregeld?Er kan veel overgeplaatst worden maar de vraag bij projecten als deze of het mooi over te zetten is. Maar dat komt wel goed. Bouw maar lekker door
Tja elke wereld is andersHey, had vandaag wat meer uitleg van remy gekregen van wat er gaat gebeuren. Ik heb gehoort dat er geen rekening word gehouden met de biome waarin ik dit project maak. Ik zal dit heel jammer vinden omdat de locatie van dit project een grote rol heeft in dit project. Is het niet mogelijk dat er toch iets kan worden geregeld?
oh ennuh. Het project boekt al vooruitgang, langzaam maar wel. Ben met dat huisje 4 uur bezig geweest!
Groet, Mike
Hey, had vandaag wat meer uitleg van remy gekregen van wat er gaat gebeuren. Ik heb gehoort dat er geen rekening word gehouden met de biome waarin ik dit project maak. Ik zal dit heel jammer vinden omdat de locatie van dit project een grote rol heeft in dit project. Is het niet mogelijk dat er toch iets kan worden geregeld?
oh ennuh. Het project boekt al vooruitgang, langzaam maar wel. Ben met dat huisje 4 uur bezig geweest!
Groet, Mike