Survival 1 project: the haunted cave

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick

Niet Verified
3 aug 2015
6
2
84
22
hey haunties!

speel jij op survival1? wil jij graag meewerken aan een project? hou jij wel van een uitdaging om mee te helpen aan iets wat wat kan opleveren? en wil jij dan een van de mensen zijn met de eer?
HET KAN
ik ben skyrowkiller en vraag u mee te helpen omdat ik het niet alleen kan!
inschrijf formulier moet graag pressies worden gemaakt anders wordt er niet naar gekeken, sorry

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

minecraft naam:

ik ben goed in: [hier vragen we u te mededelen of u goed bent in decoratief bouwen of redstone gedoe denk hierbij aan de thema's: spooky en cave]

hoe reageer ik als het project een totale ramp wordt: [het is belangrijk dat u ook met tegenslagen kan omgaan, het team hoeft niet allemaal straf te krijgen door een iemand, zo houden we het gezellig]

hoe decoratief kan ik bouwen: [vertel of laat een foto zien van uw beste haunted survival1 decoratieve gebouw/ding!]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dit was het en bedankt alvast aan iedereen die meedoet, dit betekent dat er werkelijk goed vraag naar is om verveling te verkomen!

MVG skyrowkiller (patrick)

(ps ik wou een foto sturen van de grotten maar het bestand is te groot, als iemand me kan vertellen hoe ik dat ander kan doen, graag :D)

jerre

Niet Verified
4 sep 2015
23
2
110
Boz
ik wil wel helpen sky:)

Status
Niet open voor verdere reacties.