Open >> survival bug topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen45

Niet Verified
1 feb 2015
7
0
32
23
weer een bug gevonden ik weet niet of dat aan mc licht of aan de server maar het compas werkt niet meer op die manier kun je niet zien waar de orginele spawn is en een 24/7 iron farm maken
Ik heb hetzelfde probleem, het compas wijst bij mij naar de plek waar ik hem voor het eerst in mijn slotbar heb geselecteerd...

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
oeps laat maar ik heb net al de oorzaak gevonden van het gebroken compas het was een setting in optivine LOL maar een compas hoor te wijzen naar de orginele spawn chunks dat zijn chunks die altijd geladen blijven maar nu dat het compas weer gefixt is wijst het naar mijn home inplaats van de orginele spawn wat iritand is wand nu weet niemand waar zijn farm neer te zetten

Jeroen45

Niet Verified
1 feb 2015
7
0
32
23
oeps laat maar ik heb net al de oorzaak gevonden van het gebroken compas het was een setting in optivine LOL maar een compas hoor te wijzen naar de orginele spawn chunks dat zijn chunks die altijd geladen blijven maar nu dat het compas weer gefixt is wijst het naar mijn home inplaats van de orginele spawn wat iritand is wand nu weet niemand waar zijn farm neer te zetten
Oh, dat was ook toevallig de plaats waar ik t voor het eerst pakte:)

Waar ik dan wel weer benieuwd naar ben, waar wijst het compas naar als je meerdere homes hebt(ik heb geen rank dus kan dat niet testen...)

Alleen inderdaad, dat is doodzonde dat het compas niet naar de originele spawn wijst, omdat je dan geen speciale 24/7 farms meer kunt maken. Aan de andere kant kan ik het begrijpen, want anders ga je krijgen dat degene die het eerste de spawn chunks vinden en claimen ervan profiteren, terwijl andere dat niet meer kunnen omdat ze pas later zijn gekomen. Zo krijg je dus een kleine groep mensen die een voordeel hebben ten opzichte van de rest...

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
kleine bug gevonden waardoor de server denkt dat je aan het pvpen bent en dus niet meer kan bouwen.

Oorzaak: Gooien van ender pearl
Effect: pvp modes, kan niet meer bouwen
Server: Survival1

SdZVicA.jpg
zelfde probleem en helaas gooi ik vaak enderpeals

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
koop elite dan heb je /jumpo_O tenzij je het al hebt en je enderpears beter vind:)
nee ik ga geen geld verspillen aan een rank mijn excuses hoor ben niet zo rijk

Status
Niet open voor verdere reacties.