Survival realm update announce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties, komende zaterdag is het zover. De Survival Realm Update :)
Wat gaat er dan precies gebeuren met onze Survival Server?

QGxEiq8.jpg

Onze survival server zal gaan bestaan uit 3 aparte servers, 3 realms. Elke realm heeft zijn eigen thema en daaraan een eigen difficulty gekoppeld. Elke realm zal 75 slots hebben, een totaal van 225 slots dus!
- De Heaven Realm zal op een easy difficulty staan. (/survival1)
- De Medieval Realm zal op een normal difficulty staan. (/survival2)
- De Hell Realm zal op een hard difficulty staan. (/survival3)
- Realm Lobby (/survival)

In de Medieval Realm zal zich tevens ook de oude map bevinden, je zult hier dus je spullen en bouwwerken terug kunnen vinden, maar je kunt er ook genieten van een nieuwe 1.8 world. Of je speelt natuurlijk op een van de nieuwe Realms ;).
Alle Realm worden verbonden met een Realm Lobby. Deze bereik je met de /survival command of via het compass. Je kunt ook snel naar een Realm gaan door middel van de /survival1, /survival2, en /survival3 commands zoals eerder weergegeven.

Release datum Zaterdag 7 Maart 17:00. Deze datum staat voor 90% zekerheid vast, maar kan ook nog besloten worden om het op 8 Maart te houden indien ik (remymine) die dag verhinderd ben (kleine kans).

~Remymine & Staff

Laatste update:

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
Nice :D minder lag ook nog, Dit gaat nice worden :D

• Like
Reactions: Retep

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
lol was net teleurgesteld dat ie er niet was reset ik de site lees ik dit

Jappiechappie03

Niet Verified
25 mrt 2014
19
4
62
Geniaal dit. Kan je al je spullen meenemen naar de andere survivals en kan je dan 5 homes per 3 werelden zetten in mijn geval of gewoon bij ze alle drie tegelijk.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Geniaal dit. Kan je al je spullen meenemen naar de andere survivals en kan je dan 5 homes per 3 werelden zetten in mijn geval of gewoon bij ze alle drie tegelijk.
Elke realm staat volledig apart, je kunt dus geen spullen meenemen naar een andere realm!

Ook de homes zijn apart, je hebt dus overal 5 nieuwe homes :)

Jappiechappie03

Niet Verified
25 mrt 2014
19
4
62
Elke realm staat volledig apart, je kunt dus geen spullen meenemen naar een andere realm!

Ook de homes zijn apart, je hebt dus overal 5 nieuwe homes :)
Oke bedankt voor de snelle reactie dus je zult alleen kunnen chatten met de wereld in die ene survival.

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
wat hell en heaven inhoud...???...

alleen de difficulty nee toch ook wel meer

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
wat hell en heaven inhoud...???...

alleen de difficulty nee toch ook wel meer
Thema van de server he, hoe alles gebouwd is. We kunnen hierin niet teveel afwijken, aangezien alles voor het algemene publiek bestemd moet blijven, ik wil straks niet met een lege realm zitten omdat niemand de speelstijl daarvan aanstaat.

R

Rutgertjuh

Guest
Elke realm 75 Slots, totaal van 225. Zal het erbij vermelden!

Ik neem aan dat als er 75 spelers in zitten je met een donator rank nog gewoon kan joinen en dat je hetzelfde kan met een donator rank in de survival die er nu nog is?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Vette update!

Maar je hebt het over normale/harde difficulties. Zullen er ook donateur features worden uitgeschakeld bij harde gamemode? Of kun je daar als god gewoon godmode/fly etc etc gebruiken?

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Vette update!

Maar je hebt het over normale/harde difficulties. Zullen er ook donateur features worden uitgeschakeld bij harde gamemode? Of kun je daar als god gewoon godmode/fly etc etc gebruiken?
Neuj kun je overal blijven gebruiken, je hoeft het niet verplicht te gebruiken hè ;)

• Like
Reactions: LittleToNi10
Status
Niet open voor verdere reacties.