Survival realm update announce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties, komende zaterdag is het zover. De Survival Realm Update :)
Wat gaat er dan precies gebeuren met onze Survival Server?

QGxEiq8.jpg

Onze survival server zal gaan bestaan uit 3 aparte servers, 3 realms. Elke realm heeft zijn eigen thema en daaraan een eigen difficulty gekoppeld. Elke realm zal 75 slots hebben, een totaal van 225 slots dus!
- De Heaven Realm zal op een easy difficulty staan. (/survival1)
- De Medieval Realm zal op een normal difficulty staan. (/survival2)
- De Hell Realm zal op een hard difficulty staan. (/survival3)
- Realm Lobby (/survival)

In de Medieval Realm zal zich tevens ook de oude map bevinden, je zult hier dus je spullen en bouwwerken terug kunnen vinden, maar je kunt er ook genieten van een nieuwe 1.8 world. Of je speelt natuurlijk op een van de nieuwe Realms ;).
Alle Realm worden verbonden met een Realm Lobby. Deze bereik je met de /survival command of via het compass. Je kunt ook snel naar een Realm gaan door middel van de /survival1, /survival2, en /survival3 commands zoals eerder weergegeven.

Release datum Zaterdag 7 Maart 17:00. Deze datum staat voor 90% zekerheid vast, maar kan ook nog besloten worden om het op 8 Maart te houden indien ik (remymine) die dag verhinderd ben (kleine kans).

~Remymine & Staff

Laatste update:

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
de enderchests zijn leeg, net mijn inv. Ik had op dat moment een aantal geenchante dia picks bij me. Ik heb genoeg tokens voor nieuwe spullen maar ik merk ook net de shop het niet meer doet. Kan dit alles word gefixed? :(

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
de enderchests zijn leeg, net mijn inv. Ik had op dat moment een aantal geenchante dia picks bij me. Ik heb genoeg tokens voor nieuwe spullen maar ik merk ook net de shop het niet meer doet. Kan dit alles word gefixed? :(
Ik heb net hetzelfde probleem

D

Deleted member 2824

Guest
mechien had je het beter in een normale chest kunnen doen want die zijn niet gereset

D

Deleted member 2824

Guest
mijn chest is nog vol

Bijlagen

• 2015-03-14_10.33.07.png
    2015-03-14_10.33.07.png
    224,6 KB · Bekeken: 264

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik hoorde dat inventory en enderchest gereset waren, want het kon niet anders i.v.m. plugins en de realms update enzo... weet niet of het waar is hoor :)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
@remymine Is 't een mogelijkheid om de world borders in Hell te vergroten ? ze zijn best klein vind ik persoonlijk, zeker in nether :s Is dit mogelijk of een optie die je zelf hebt besloten? ( eventueel meer informatie waarom zo klein ? ^^ )

Status
Niet open voor verdere reacties.