Wat zijn Structures?
In dit topic kun je via een reactie een structure aanvragen.
Structures zijn in minecraft gegenereerde bouwwerken zoals villages, strongholds en ancient cities. Wij hebben namens de server alle sea temples, strongholds en mansions geclaimed om ervoor te zorgen dat ze (en de loot erin) eerlijk verdeeld worden onder de spelers.
Je kunt deze claims herkennen aan de blauwe weergave op de Survival dynmap. Voor de Sea Temples dien je de coördination hiervan over te nemen voor het aanvraagformulier. Voor andere structures hebben we schematics gemaakt zodat er genoeg beschikbaar zijn voor iedereen.
Hoe krijg ik een structure?
Je moet voldoen aan bepaalde eisen voordat je een structure kunt krijgen. Zo zullen de zeldzame(re) structures zo goed mogelijk terecht komen en voorkomen we verspilling en een oneerlijke verdeling van de loot.
Hieronder vind je een tabel met alle structures en bijbehorende vereisten.
* Structures die via schematics (schem) worden geplaatst kunnen alleen op plekken worden gezet die overeenkomen met plekken waar ze zouden kunnen genereren in de wereld:
*** Let op: Je hebt altijd voldoende claimblocks nodig. We geven geen structures die je niet volledig kunt claimen.
Aanvraagformulier
Kopiër dit formulier en vul in:
In dit topic kun je via een reactie een structure aanvragen.
Structures zijn in minecraft gegenereerde bouwwerken zoals villages, strongholds en ancient cities. Wij hebben namens de server alle sea temples, strongholds en mansions geclaimed om ervoor te zorgen dat ze (en de loot erin) eerlijk verdeeld worden onder de spelers.
Je kunt deze claims herkennen aan de blauwe weergave op de Survival dynmap. Voor de Sea Temples dien je de coördination hiervan over te nemen voor het aanvraagformulier. Voor andere structures hebben we schematics gemaakt zodat er genoeg beschikbaar zijn voor iedereen.
Hoe krijg ik een structure?
Je moet voldoen aan bepaalde eisen voordat je een structure kunt krijgen. Zo zullen de zeldzame(re) structures zo goed mogelijk terecht komen en voorkomen we verspilling en een oneerlijke verdeling van de loot.
Hieronder vind je een tabel met alle structures en bijbehorende vereisten.
Type Structure* | Limiet p.p. | Vereiste Speeltijd** | Kosten | Claimblocks (geschat)*** |
---|---|---|---|---|
Sea Temple | 2x | 10 uur playtime | 0 Tokens | 4000 |
2e Sea Temple | 150 uur playtime | 100.000 Tokens | 4000 | |
Pillager Outpost (Schem) | 3x | 10 uur playtime | 5000 Tokens | 250 |
Mansion (Schem) | 1x | 100 uur playtime | 75.000 Tokens | 5000 |
Stronghold/End Portal | 1x | Aanvragen gesloten | Aanvragen gesloten | Aanvragen gesloten |
Ancient City (Small Schem) | ^ | 100 uur playtime | 50.000 Tokens | 4000 |
OF Ancient City (Med. Schem) | ^ | 100 uur playtime | 100.000 Tokens | 17000 |
OF Ancient City (Large Schem) | ^ | 100 uur playtime | 175.000 Tokens | 28000 |
OF Ancient City (Compl. Schem) | ^ | 100 uur playtime | 300.000 Tokens | 45000 |
* Structures die via schematics (schem) worden geplaatst kunnen alleen op plekken worden gezet die overeenkomen met plekken waar ze zouden kunnen genereren in de wereld:
- Mansions op een vlakke ondergrond.
- Ancient Cities alleen op bedrock level. De Ancient Cities bevatten allemaal de middelste portal. Je kunt slechts 1 variant kopen.
- Pillager Outpost op vlakke ondergrond. Let op: hier spawnen geen pillagers.
*** Let op: Je hebt altijd voldoende claimblocks nodig. We geven geen structures die je niet volledig kunt claimen.
Aanvraagformulier
Kopiër dit formulier en vul in:
- Ingame minecraftnaam: <naam>
- Type Structure: <structure naam>
- Coördinaten voor structure: <x y z>
- Ik verklaar dat ik dit formulier eerlijk heb ingevuld en dat ik voldoe aan de structure limieten, de benodigde playtime, de benodigde tokens en de benodigde claimblocks en dat mijn gekozen coördinaten voldoen aan de vereisten: <Ja/Nee>
Laatste update: