[survival] the beginning

Op welke realm ga je spelen / speel je?

• Heaven

Votes: 7 21,9%
  • Medieval

Votes: 12 37,5%
  • Hell

Votes: 17 53,1%
  • Op alle realms

Votes: 3 9,4%

• Total voters
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
@remymine
ik heb zelf hier nooit last van gehad er zijn namelijk redstone expres op de server die de gekste constructies maken en daar merk ik als ik in mijn huis ben niks van. maar het kan ook zijn dat het wel lag geeft maar dat is meer een vraag om beantwoord te worden door de owner

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Redstone gaat prima zitten een paar E3-1245v2 cpu's achter onze survival servers, zijn niet de minste :p

C

Checkpointx

Guest
Als straks de servers weer online zijn wil ik een beetje gaan experimenteren met shops, zoals ik het begrijp is het enige dat je moet doen een sign maken met de template uit het begin van deze post, maar waar komen de items dan vandaan? Werkt dit ook als ik offline ben?

Ik had al f in de mall warp gekeken, dat ziet er gaaf uit, als was er niet veel meer te koop.

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
CheckPoint nog een ding! je kan een stroom water niet door 2 verschillende claims laten!

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
Eh ik leg het uit met tekens -------------------------------------
............... .................. De Puntjes zijn de claim en de streepjes is het water, je kan geen stroom water door 2 verschillende claims laten lopen, je hebt dus een gebied in 2 claims in de ene claim begint het water maar het kan niet overlopen naar de andere claim, dat is een soort bugg ofz...

C

Checkpointx

Guest
Ja, dat stukje snapte ik wel, ik snapte alleen niet waarom je erover begon, ik vroeg naar shops :s

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Zo moet het eigenlijk wel... #GewoonRandomHuisBouwenMetRedstoneTrapsZonderEnigeDia/Gold/IronOfIetsInDieRichtingTeHebben!

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ja, dat stukje snapte ik wel, ik snapte alleen niet waarom je erover begon, ik vroeg naar shops :s
Hij bedoelde het goed, probeerde je te waarschuwen. Beschouw het als dat hij om je geeft. :)

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Als straks de servers weer online zijn wil ik een beetje gaan experimenteren met shops, zoals ik het begrijp is het enige dat je moet doen een sign maken met de template uit het begin van deze post, maar waar komen de items dan vandaan? Werkt dit ook als ik offline ben?

Ik had al f in de mall warp gekeken, dat ziet er gaaf uit, als was er niet veel meer te koop.

je moet wel premium+ zijn voor shop sings op survival (verbeter me als het niet klopt)

C

Checkpointx

Guest
klopt dat had ik ook al gelezen, Ik ben inmiddels elite...

Status
Niet open voor verdere reacties.