Survivalmap 1.8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
dat is wel een optie ja, soort van early access gebeuren net als ze bij veel MMO spellen doen,
daar zie ik verder ook niet echt een probleem bij...

alleen zie ik het voordeel ook niet echt lol

Early acces!!! dat is het woord dat ik zocht haha, en is ook wat ik eigelijk bedoelde.

Het voordeel. Voor mij persoonlijk is de omgeving waar ik in bouw zeer belangrijk. Ik zoek altijd naar de naar mijn mening mooiste stukjes land. Heb herhaaldelijk meegemaakt dat ik een mooi stukje vind waar dan een speler ooit een mini claim gemaakt heeft, 5 blokken op elkaar zet en voor de rest er nooit meer komt. Die kleine claim brengt dan heel wat problemen met zich mee als je van grootschalige projecten houdt. Zo heb ik al projecten moeten stoppen/opgeven omdat zo'n claim m'n plannen dwarsboomt.M'n project Lakewood is bijvoorbeeld blijven liggen omdat er een claim met een mislukte slimefarm vlak naast ligt en m'n optie om uit te breiden wegneemt, dan nog van iemand die amper online komt en er niet meer naar omkijkt.

Een ander voordeel is er eerder een voor owner van server. De early acces kan voor sommige een stimulans zijn om wel te doneren (dat is in MMO's vaak het geval), terwijl ze anders mss zouden twijfelen. Andere reden is gewoon appreciatie laten blijken vanuit staff naar donator toe door dit extraatje aan donators te geven.
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Het lijkt me heerlijk en lekker stukkie te claimen;) Maar het is ook weer oneerlijk en spawners en dorpjes moet je geen geluk voor hebben dus al rank Eerder toegang krijgt hebben de spelers geen geluk meer :s omdat alles weg is door de kinderachtige rank donateurs die dit soort dingen wel doen (Spawners/Vilagges)
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Non-donateurs en legend- Kunnen geen spawners minen, maar ze kunnen het wel claimen en aan iemand vragenom het te minen, o ze bouwen er dichtbij een huis met daarmee een xpfarm ;p
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Maar Ryan alle dingen die al gehakt zijn (spawners) door de ranks. Legend+ Kunnen er minder spawners zijn voor de legend-
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ja indd ;)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Early acces!!! dat is het woord dat ik zocht haha, en is ook wat ik eigelijk bedoelde.

Het voordeel. Voor mij persoonlijk is de omgeving waar ik in bouw zeer belangrijk. Ik zoek altijd naar de naar mijn mening mooiste stukjes land. Heb herhaaldelijk meegemaakt dat ik een mooi stukje vind waar dan een speler ooit een mini claim gemaakt heeft, 5 blokken op elkaar zet en voor de rest er nooit meer komt. Die kleine claim brengt dan heel wat problemen met zich mee als je van grootschalige projecten houdt. Zo heb ik al projecten moeten stoppen/opgeven omdat zo'n claim m'n plannen dwarsboomt.M'n project Lakewood is bijvoorbeeld blijven liggen omdat er een claim met een mislukte slimefarm vlak naast ligt en m'n optie om uit te breiden wegneemt, dan nog van iemand die amper online komt en er niet meer naar omkijkt.

Een ander voordeel is er eerder een voor owner van server. De early acces kan voor sommige een stimulans zijn om wel te doneren (dat is in MMO's vaak het geval), terwijl ze anders mss zouden twijfelen. Andere reden is gewoon appreciatie laten blijken vanuit staff naar donator toe door dit extraatje aan donators te geven.

opzich vind ik zo de early access voor de nieuwe map eigenlijk wel een leuk ideetje :)
 
  • Like
Reactions: Bagera84

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
niks reset, al mijn gebouwen en dergelijk foetsie? dacht het niet. Enig idee hoeveel tijd al dat verzamelen en craften wel niet gekost heeft?
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
@Branolia ik denk dat je in een verkeerd topic zit. Er is hier geen sprake over reset. Gaat over al dan niet early acces voor ranks voor de nieuwe 1.8 survival map. De huidige map met je builds (die echt wel nice zijn) zal blijven bestaan
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Alleen vind ik persoonlijk dat de nether dan niet toegankelijk is. Een god / Legend rank hoeft maar 1 minuut te vliegen en ze hebben al 3 pawners. En bij de nether bouwt niemand echt een huis. Dus idk, ik vind dat die niet aangezet moet worden tot de rote opening ^^
 
  • Like
Reactions: artho

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Alleen vind ik persoonlijk dat de nether dan niet toegankelijk is. Een god / Legend rank hoeft maar 1 minuut te vliegen en ze hebben al 3 pawners. En bij de nether bouwt niemand echt een huis. Dus idk, ik vind dat die niet aangezet moet worden tot de rote opening ^^
Dat is wel waar.
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
@Ryan Goffinet Als dat mogelijk is. Als het mogelijk moest zijn mochten ze mijn part zelfs ores/spawners zelfs villages weglaten voor early acces. Gaat me puur om geografische ligging. Zo krijgen donators ook de kans om de gebieden dichste bij spawn te claimen wat anders volstaat met rommel...
 
Laatste update:
K

Kogetsoo

Guest
Ik agree met Whitch, de seed op voorhand wetne om spawners etc te hebben is eigenlijk oneerlijk. kun je evengoed de map in singleplayer zo'n 24 u bekijken, en schrijf je alle coords op van de spawners, villages, enzovoort en heb je ze gewoon allemaal. Weet niet, ik vind 't geen goed idee.

Of je het nu gaat doen of niet, het risico is te groot. Het gaat er niet om wat jij vindt in deze situatie, Bagera ;)

Daarentegen ben ik wel voor een 24 uurs pre-release voor ranks (multiplayer, niet de seednaam). Wat is er niet eerlijk aan? Er is tamelijk wat geld voor die ranks betaald. Ik vind dat je dan ook het recht hebt op privileges als dit.

Groeten,
Koge
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Of je het nu gaat doen of niet, het risico is te groot. Het gaat er niet om wat jij vindt in deze situatie, Bagera ;)

Als je al de rest van het topic ook zou gelezen hebben zou je ook gelezen hebben dat ik al lang heb toegegeven dat de seed geven een slechte optie is en dat een early acces voor ranks mogelijks de beste en enige manier is. Bij de vraag om seed was er nog niet in me opgekomen dat je ALLE spawners/villages etc zou gaan rushen want met zulke dingen hou ik mij niet bezig. Toch bedankt om nog eens te verduidelijken dat de seed geven geen optie is, Kogetsoo ;)

Misschien was het een beter idee geweest om een voorstel in te dienen dat enkel de leden van het bouwteam early acces zouden krijgen. Dat leek me wat te egoistisch en wou dit voor alle donators gefixed krijgen. Maar waarschijnlijk had ik met enkel bouwteam early acces meer kans gemaakt op een ja, want daar heb je geen "cheaters" bij die de boel gaan leegroven.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Hoezo leegroven? Ik dacht dat je op survival gewoon moest overleven, huisje bouwen dia hakken en geld/tokens verdienen? Wat is er dan cheaten aan als je gaat zoeken naar waardevolle spullen? Niet iedereen wilt een toplocatie om mooie bouwwerken te creeëren, sommigen gaan ook gewoon puur voor de tokens :3

Bovendien, toen je je rank kocht, weet ik toch bijna zeker dat Remy al een topic had gemaakt wat voor bonussen je allemaal krijgt.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
niks reset, al mijn gebouwen en dergelijk foetsie? dacht het niet. Enig idee hoeveel tijd al dat verzamelen en craften wel niet gekost heeft?
Doc...... hoe KOM je hier bij? survival wordt niet reset, dit heeft remy echt al 20x verteld :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.