dat is wel een optie ja, soort van early access gebeuren net als ze bij veel MMO spellen doen,
daar zie ik verder ook niet echt een probleem bij...
alleen zie ik het voordeel ook niet echt lol
Early acces!!! dat is het woord dat ik zocht haha, en is ook wat ik eigelijk bedoelde.
Het voordeel. Voor mij persoonlijk is de omgeving waar ik in bouw zeer belangrijk. Ik zoek altijd naar de naar mijn mening mooiste stukjes land. Heb herhaaldelijk meegemaakt dat ik een mooi stukje vind waar dan een speler ooit een mini claim gemaakt heeft, 5 blokken op elkaar zet en voor de rest er nooit meer komt. Die kleine claim brengt dan heel wat problemen met zich mee als je van grootschalige projecten houdt. Zo heb ik al projecten moeten stoppen/opgeven omdat zo'n claim m'n plannen dwarsboomt.M'n project Lakewood is bijvoorbeeld blijven liggen omdat er een claim met een mislukte slimefarm vlak naast ligt en m'n optie om uit te breiden wegneemt, dan nog van iemand die amper online komt en er niet meer naar omkijkt.
Een ander voordeel is er eerder een voor owner van server. De early acces kan voor sommige een stimulans zijn om wel te doneren (dat is in MMO's vaak het geval), terwijl ze anders mss zouden twijfelen. Andere reden is gewoon appreciatie laten blijken vanuit staff naar donator toe door dit extraatje aan donators te geven.