Jouw avatar is ook wel nice maar miss moet je ook uitlijnen qua de randen van je gezicht enz met donkere lijnen of sws dikkere lijnen en miss je ogen een kleurtje geven?Ik ben momenteel bezig met een tekening. Ik ben nog beginnend, maar ik vind dingen zo als mijn avatar mooi! Misschien nog een image van waar ik mee bezig ben, en verder iedereen supernice!
OkeDenk ik ook ja, maar de helft hiervan is door mijn moeder getekend xD
Ik teken het uit mn hoofd dusja LOL kinda na tekenenIk ga straks na de afwas nog verder met tekenen, stuur ik wel berichtje (Morgen denk ik) Als ik hem beter heb gemaakt ofz, maar ik vind het nog wel moeilijk ofc.
ps, je eerste post die tekening, dat zou ik als ik m naast me heb liggen ook wel kunnen tekenen denk ik
Oki, en hier is de tekening ik heb m net afgemaakt, nou ja, tekening....? Het is meer een soort schets kijk zelf maar:Ik teken het uit mn hoofd dusja LOL kinda na tekenen
van een foto en dan zelf een touch eraan geven dus paar dingen van internet voor inspiratie
En ik ga niet meer van dit soort posts posten want ik zet ze op mn insta maar die mag je niet weten helaas maar deze post was omdat iemand van mc wilde zien wat ik had getekend
NiceIk ga weer tekenen, wrs morgen aan de slag! Misschien word het een plaatje van wat poppetjes die mc spelen, een strip of nog zo'n tekening :)
netjes netjesTekeningetjes die ik heb gemaakt ter ere van het boek "De strijd om Elementia"
Die laatste was niet per se van dat boek, die zat meer gwn in mijn hoofd :)
Ow srs xD! Nouja zeg....... Nu weet ik ook wat meerHet is wel leuk getekend maar Alex is een transgender xD