Gesloten Terug maar huis vernield

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorddam

Niet Verified
19 aug 2014
14
0
45
24
Ik ben na een paar maand weer terug op hn. Maar als ik naar mijn home tp zie ik meteen dat alles kapot was. Ik vind het niet zo erg van de spullen die weg zijn alleen mijn beacons die op mijn huis stonden. Het kost veel tijd om deze weer terug te krijgen en snap ook wel als ik ze niet terug krijg ik was te lang offline. De iron blocks heb ik zelf ook nog wel. Het vervelende is dat ik zeker 2 a 3 weken weer wither skeletons moet farmen om het terug te krijgen. Ik had anderhalf jaar geleden ongeveer die beacons geplaatst dus er zal vast niks in de data base staat. Hopelijk kan ik mijn beacons terug krijgen anders moet ik 5400 tk er aan verspillen of 3 weken withers killen hopelijk word dit begrepen.

gr TheTechnicDragon

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
welke server? coordinaten? zonder dit kunnen we er niet naar kijken

jorddam

Niet Verified
19 aug 2014
14
0
45
24
mediëval In de OUDE wereld (enige wereld 1.5 jaar geleden)
x -190 z -500
staat niet in de data base denk ik was anderhalf jaar geleden geplaatst (maar andershalve maand ongeveer idk verwijderd)

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
als je te lang offline bent gaan claims weg en kunnen mensen bij je spullen en dingen van je vernielen!

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Zo werkt het niet zie nergens daar een claim van jou gaarne ingame een mod aanspreken!

jorddam

Niet Verified
19 aug 2014
14
0
45
24
de oude wereld van survival1 wel bezocht? voor de reset want het is in de OUDE map en niet de nieuwe.

reden waarom ik zo lang offline was komt door hn ZELF en niet door mezelf (uitgescholden op hn yt channel als stalker)
Het zou meer dan normaal zijn als ik het hierom terug krijg (wil niet brutaal zijn als het zo lijkt spijt me dat)

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Heb er naar gekeken. De claim staat gewoon op TheTechnicDragon

Status
Niet open voor verdere reacties.