Tha hackor!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Wel met killaura. ^ en in hacked clients kun je een shortkey gebruiken om die aan & uit te zetten. dus hij kan " onverwachts " killaura aanzetten & dan weer uitdoen zodat het niet " opvalt " ;) Maar de range was echt hyper hoog.
Hoe weet jij dat? ;)

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Je hoeft geen hacks te hebben om dat te weten. Het is ook gewoon logisch.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ikzelf had eens hacks staan. ( je mag me reporten, zal afgewezen worden omdat Datdus erbij was ) en ik weet hoe alle hacks gaan. Dus ik kan lten we zeggen ' beter hackers ' spotten dan andere. Behalve Pelle, die gast weet gwn alles :P

• Like
Reactions: Pelle

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Hihi
Ik weet idd best veel over hacks.
Komt onder ander doordat ik mod op een server ben waardoor je er dus iig de basis van af moet weten.
Ook zoek ik zelf wel eens dingen op over hacks om te kijken of bepaalde hacks bestaan. dit is best grappig, want de helt tot driekwart van de mensen die je hacker noemt denkt dat je een hack hebt die helemaal niet bestaat :) (reach hacks, damage hacks, tp hacks enz enz.)

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
[QUOTE="Pelle, post: 24652, member: 1960"
zeg hihi
Komt onder ander doordat ik mod op een server ben waardoor je er dus iig de basis van af moet weten.
Ook zoek ik zelf wel eens dingen op over hacks om te kijken of bepaalde hacks bestaan. dit is best grappig, want de helt tot driekwart van de mensen die je hacker noemt denkt dat je een hack hebt die helemaal niet bestaat :) (reach hacks, damage hacks, tp hacks enz enz.)[/QUOTE]
Je hebt wel damage hacks en tp hacks. Of ze

Last edited by a moderator:

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Hihi
Ook zoek ik zelf wel eens dingen op over hacks om te kijken of bepaalde hacks bestaan. dit is best grappig, want de helt tot driekwart van de mensen die je hacker noemt denkt dat je een hack hebt die helemaal niet bestaat :) (reach hacks, damage hacks, tp hacks enz enz.)

Hierboven is foutje, maar je hebt damage hacks en tp hacks

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Damage hacks werken niet als je een normale anticheat hebt, (behalve criticals maar dit is niet echt een damage hack)
Met tp hacks tzelfde, deze heb ik sws nog nooit gezien, volgens mij bestaan deze ook niet. (Als we het over hetzlefde hebben natuurlijk, met tp hacks bedoel ik dat je een ander tpt.)

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Damage hacks werken niet als je een normale anticheat hebt, (behalve criticals maar dit is niet echt een damage hack)
Met tp hacks tzelfde, deze heb ik sws nog nooit gezien, volgens mij bestaan deze ook niet. (Als we het over hetzlefde hebben natuurlijk, met tp hacks bedoel ik dat je een ander tpt.)

Ik heb het over tp hacks dat sommige tp naar je kunnen en zonder dat je accept naar je toe kunnen. Ik heb deze ook al lange tijd niet gezien maar in 1.5 waren ze er

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ehm, ik betwijfel het...
Maar t zou kunnen.
Heb voor 1.6 niet echt serieus gepvpd.
Maar sommige hacks zijn idd gepatched en die werkte eerst wel sn nu niet meer. Reach hacks bestonden in de beta nog wel.

R

Rutgertjuh

Guest
[QUOTE="Pelle, post: 24667, member: 1960" Reach hacks bestonden in de beta nog wel.[/QUOTE]

Wow man, in de beta, das onderhand ook al weer 4 jaar geleden :P en het was niet voor niets een beta.

Zeg ik btw iets heel raars als ik concludeer dat hacks de game niet aantasten, maar vereenvoudigen en dat (sommige) mods (denk daarbij aan tekkit) wel de game aantasten?

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
als je t heel zwart wit ziet zou je t zo kunnen zien.
Er zijn nog steeds wel hacks die de game niet versimpelen zoals spider enzo. Maarja, ik zou t zo niet zeggen.

R

Rutgertjuh

Guest
Spider maakt het niet makkelijker? Hoe wou je anders een muur makkelijk opkomen? Hier een paar voorbeelden die de game simpeler maken:
- Killaura --> Je hoeft niet zelf te slaan.
- Speedmine --> Je minet sneller.
- Autofarm/autofisch/automine/autoarmor/autosoup/autosprint --> Het gebeurd allemaal automatisch, je hoeft dus niks zelf te doen.
- xRay --> Je vindt sneller diamonds om amor te maken.
- Jezus --> Over water heenlopen, gaat wat sneller om naar een eilandje te gaan :).
- Fastladder --> Waarom zou je er zo lang over doen om een ladder op te komen?

Zo zijn er nog een heleboel andere dingen die MineCraft simpeler maken.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Spider maakt het niet makkelijker? Hoe wou je anders een muur makkelijk opkomen? Hier een paar voorbeelden die de game simpeler maken:
- Killaura --> Je hoeft niet zelf te slaan.
- Speedmine --> Je minet sneller.
- Autofarm/autofisch/automine/autoarmor/autosoup/autosprint --> Het gebeurd allemaal automatisch, je hoeft dus niks zelf te doen.
- xRay --> Je vindt sneller diamonds om amor te maken.
- Jezus --> Over water heenlopen, gaat wat sneller om naar een eilandje te gaan :).
- Fastladder --> Waarom zou je er zo lang over doen om een ladder op te komen?

Zo zijn er nog een heleboel andere dingen die MineCraft simpeler maken.
Oh je bedoelt het zo, vekeerd begrepen.
ik dacht de game versimpelen qua nieuwe dingen en extra dingen toevoegen qua moeilijker maken.
Dan klopt t wel ;-)

R

Rutgertjuh

Guest
Oh je bedoelt het zo, vekeerd begrepen.
ik dacht de game versimpelen qua nieuwe dingen en extra dingen toevoegen qua moeilijker maken.
Dan klopt t wel ;-)

Haha, ik vond het al een beetje raar, fijn dat we nu op dezelfde lijn zitten :D

• Like
Reactions: Pelle

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
Deze video stond toch al een tijdje terug op je kanaal Evil?

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ik wel dan willen ze tpen maar worden terug geglitcj maar ik zie soms op prison / kitpvp mensen vliegen xD

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Das anticheat en dessync, zijn geen hacks :)

Mili20

Niet Verified
16 sep 2014
8
1
52
26
Reach hacks bestaan tp hacks ook damage hacks ook ik heb ze namelijk zelf ooit gehad dus niet zeuren

Status
Niet open voor verdere reacties.