Bauertje Niet Verified 8 aug 2014 835 459 287 24 Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden 14 apr 2015 #21 Maxxooo zei: IGN: Maxxooo ik wil winnen omdat ik weinig tokens heb en ik ben tenminste een echte coolerd ;-) Click to expand... Remy is geen coolerd? Ik ben geen coolerd? Wij zijn geen coolerds?! Let op je woorden! 'Coolerd' ;) :p
Maxxooo zei: IGN: Maxxooo ik wil winnen omdat ik weinig tokens heb en ik ben tenminste een echte coolerd ;-) Click to expand... Remy is geen coolerd? Ik ben geen coolerd? Wij zijn geen coolerds?! Let op je woorden! 'Coolerd' ;) :p
Evilhebix123 Niet Verified 24 jun 2014 336 79 194 24 14 apr 2015 #22 Bauertje zei: Remy is geen coolerd? Ik ben geen coolerd? Wij zijn geen coolerds?! Let op je woorden! 'Coolerd' ;) :p Click to expand... Ik ben coolerder en de coolest van alle coolengasten :cool:
Bauertje zei: Remy is geen coolerd? Ik ben geen coolerd? Wij zijn geen coolerds?! Let op je woorden! 'Coolerd' ;) :p Click to expand... Ik ben coolerder en de coolest van alle coolengasten :cool: