@larssie2002 , @bart134kok , @LittleToNi10 , i.v.m prive redenen kan ik er vannavond niet bij zijn, sorry, maar real life gaat voor. Als een van jullie een playlist maakt via watch2gether kan het nog goed komen, veel plezier allemaal.
welke gamemode?Bekijk bijlage 1371
*de datum is veranderd naar vrijdag 6 maart. De tijd is veranderd naar 19:45 tot 20:15.
Wij hopen dat er zoveel mogelijk mensen naar het feestje komen! We hebben nog een paar mensen nodig die barman/dj willen zijn. Wil jij nu barman/dj zijn op het festival? Zet het dan in de reacties en misschien word jij wel de dj!
------------------------------------------------------------------------------
Regels
1. Tijdens het festival is het niet toegestaan om het podium op te vliegen. (dit geld alleen voor de mensen die dat kunnen).
2. Je mag niet gaan liggen kloten.
3. Ben je niet aangenomen als barman/dj, doe dat dan ook niet.
4. Het is verplicht om een portie hondsdolheid mee te nemen.
@Tigerking76 @bart134kokWe willen het nog grootser aanpakken, met een dropparty van 16 dia, 1,5 stack iron, 0,5 stack gold en 4 stack coal gaat dat wel lukkken!
kan het nog een want ik dacht vandaag maar het is nu gisterenBekijk bijlage 1371
*de datum is veranderd naar vrijdag 6 maart. De tijd is veranderd naar 19:45 tot 20:15.
Wij hopen dat er zoveel mogelijk mensen naar het feestje komen! We hebben nog een paar mensen nodig die barman/dj willen zijn. Wil jij nu barman/dj zijn op het festival? Zet het dan in de reacties en misschien word jij wel de dj!
------------------------------------------------------------------------------
Regels
1. Tijdens het festival is het niet toegestaan om het podium op te vliegen. (dit geld alleen voor de mensen die dat kunnen).
2. Je mag niet gaan liggen kloten.
3. Ben je niet aangenomen als barman/dj, doe dat dan ook niet.
4. Het is verplicht om een portie hondsdolheid mee te nemen.
We zijn nog aan het debateren ^^kan het nog een want ik dacht vandaag maar het is nu gisteren
D:@larssie2002 , @bart134kok , @LittleToNi10 , i.v.m prive redenen kan ik er vannavond niet bij zijn, sorry, maar real life gaat voor. Als een van jullie een playlist maakt via watch2gether kan het nog goed komen, veel plezier allemaal.
Het was zaterdagEn we hebben ook een barman!! HolySheeper we zijn helemaal compleet. Nu nog wachten tot vrijdag.
U got LOLLEDNog een keertje next friday? Ik dacht dat het zaterdag wa
Ik had gezegd dat het vrijdag was! maarja maakt niet uit hoor dat je er niet was zo'n geweldig feest was het nu ook niet.Het was zaterdag