Thema:teamwork!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
He mensen ik en nog een paar mensen gaan binnenkort bezig met bouwen op survival2 aan een soort wedstrijd.
De bedoeling is:Vriendschap creeeren op survival2
Hoe?Mensen kunnen zich deelnemen via haunted server zelf op survival2 en conversatie of hieronder met je ingamenaam diegene worden in een groep van 2 max 3 gestoken je kan niet zelf kiezen.
Wat gaan we doen?Doolhof/quizz,buildbattle en nog meer...
Hoofdprijs:
groep van 2 personen:elk 500tk
groep van 3 personen elk 250tk
Wanneer?:26maart
En onze screen met de groep zie screen!

Bijlagen

• 2016-03-04_23.11.19.png
    2016-03-04_23.11.19.png
    355 KB · Bekeken: 242
Laatste update:

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
leuk idee! het is zo te zien op een zaterdag, dan heb ik wel tijd! mijn ingamenaam is:TheRedBoss
Is goed als ik er niet ben laat ik het over aan de mods die ik gevraagt heb!

dus samengevat: 26 maart, survival 2. hoe laat? ik kan natuurlijk niet van 's ochtends 6 uur tot 's avonds 10 uur zitten spelen (op Haunted natuurlijk) op mc? is er een afgesproken tijd van zolaat tot zolaat? spreek die anders af, dan is het (nog) duidelijker en zullen er vast meer mensen ''joinen''!

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
dus samengevat: 26 maart, survival 2. hoe laat? ik kan natuurlijk niet van 's ochtends 6 uur tot 's avonds 10 uur zitten spelen (op Haunted natuurlijk) op mc? is er een afgesproken tijd van zolaat tot zolaat? spreek die anders af, dan is het (nog) duidelijker en zullen er vast meer mensen ''joinen''!
Heum ik ben nog mods aan het zoeken die een oogje in het zeil kunnen houden en dan maak ik een conversatie met hun en kijk ik wat de tijd word en Ja het is mijn idee maar ik moet 22 maart naar het ziekenhuis en als ik daar dan moet blijven heb ik een klein probleempje en dan weten de mods het gaat door maar zonder Jefke en de prijs word dan pas later uitgegeven.

macfreek

Niet Verified
3 mrt 2016
7
1
52
www.macfreek.nl
Leuk idee! Ik weet nog niet zeker of ik dan kan (ivm paasweekend), maar zo ja: graag. Hoe laat?

Edit 19-3: Sorry, ik moet afzeggen. Hopelijk kan ik gewoon inloggen, maar de kans is te groot dat ik pas na 20h00 thuis ben, en wil voorkomen dat er een team op me zit te wachten zonder dat ik ben.

Laatste update:

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Leuk idee! Ik weet nog niet zeker of ik dan kan (ivm paasweekend), maar zo ja: graag. Hoe laat?
Word nog afgesproken met de mensen die helpen bij het toezicht

Kick_Ass_Games !

Niet Verified
10 mrt 2016
1
0
23
27
He mensen ik en nog een paar mensen gaan binnenkort bezig met bouwen op survival2 aan een soort wedstrijd.
De bedoeling is:Vriendschap creeeren op survival2
Hoe?Mensen kunnen zich deelnemen via haunted server zelf op survival2 en conversatie of hieronder met je ingamenaam diegene worden in een groep van 2 max 3 gestoken je kan niet zelf kiezen.
Wat gaan we doen?Doolhof/quizz,buildbattle en nog meer...
Hoofdprijs:
groep van 2 personen:elk 500tk
groep van 3 personen elk 250tk
Wanneer?:26maart
En onze screen met de groep zie screen!
yo ik wil wel meedoen hoor mijn naam is Kick_Ass_Games !

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Tegen dan kan ik weer op me pc :D
Maar ik vertrek die dag net naar zee dus ik kan niet meedoen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.