Time for more resets?

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
De titel zegt al veel,
is het niet tijd voor meer resets?
Ik denk van wel, onlangs was de factions reset SUPER!
Maar het jammere is, wrm alleen factions?
Ik denk dat we wat andere gamemodes moeten resetten dat iedereen opnieuw begint.
Ok sommige mensen vinden dat niet tof omdat ze vb net een beacon hebben.
Ik vind het sws toffer om opnieuw te beginnen, dan 5 maanden aan een stuk OP zijn en dat er verder niets anders gebeurt.
Ik dacht aan prison, bestaat al enorm lang maar nog nooit een reset.
Ok weinig mensen gaan dit willen omdat ze free zijn enz... Maar wat als je nu opnieuw gaat nolifen?
Opnieuw je best doen om free te zijn?
Miss ook een survival reset, de hele wereld is al bijna volgebouwd...
Er zijn zoveel dingen die we eens kunnen resetten...
Als jij het met me eens bent, reageer hier dan op, ben je het niet eens, kan je dan aub eens zeggen wrm?

Alvast bedankt voor het lezen mensen :'D

Groetjessssss
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
een survival reset ben ik tegen survival is iets totaal anders dan factions op factions word je geraid en weet je dat wat je doet nooit voor eeuwig is en het ook gwn de volgende dan als kapot is op survival is dat niet zo daar maak je dingen die mooi of handig moeten zijn en er zijn mensen die maanden aan iets werken en dat vind niemand leuk als dat weg is en als je met iets bezig bent en je kan niet meer verder bouwen
en de map word altijd groter dus plaats is geen probleem (vind ik)

een prison reset is inderdaad wel nodig ik vind het zelf wel minder leuk omdat ik nog geen y ben en er gaan mensen genoeg zijn die vlak of iets verder dan vlak voor het einde moeten opnieuw beginnen
maar het leuke van het begin is er al wel af
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Gewoon Nee
 
K

Kogetsoo

Guest
Ooit komen er resets. Survival is wel een verhaal apart ja.

Groeten,
Koge
 
C

Checkpointx

Guest
Ik denk op zich wel dat een server reset goed is (ook al ben ik flink bezig geweest met mn /warp gratis) :p

Ander alternatief is misschien de wereld groter maken?

Waar je ook aan kan denken is een nieuwe survival server die wekelijks of maandelijks reset, ik vind dat echte survival gevoel juist erg leuk. Daarnaast kun je er ook meer een competitie element van maken wie heeft hoogste mining skill, enz... Mooiste bouwwerken, u name it.

Veel andere servers werken met seizoenen en resetten zo'n server ieder jaar, zorgt ook voor en leuke impuls voor zon server. Vaak maken ze dan de oude wereld downloadbaar zodat je in ieder geval zelf je bouwwerk nog hebt
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Ik vind dat een survival wereld echt een stukje ''geschiedenis'' is van een server, er zijn ontzettend veel mooie bouwwerken die worden bewonderd en waar veel werk in is gestopt. Tuurlijk vind ik resets ook leuk om opnieuw te beginnen maar dat is echt iets meer voor gamemodes zoals Factions, die al een reset heeft gehad. :p
 

Dennis6702

Niet Verified
28 nov 2014
16
0
30
22
@Kogetsoo Is het misschien een idee om naast de prison die er nu al is een nieuwe te hebben die eigenlijk gewoon hetzelfde is maar waar iedereen opnieuw begint. Zo houden mensen wel hun Stuff en rank op de andere en voor de mensen die van een nieuwe start willen genieten kunnen hier dan op spelen.

Mvg,
Dennis
~Dennis6702
 
Status
Niet open voor verdere reacties.