No problem dan.Nee clock mod is letterlijk de real life tijd
No problem dan.Nee clock mod is letterlijk de real life tijd
In principe wel. Als je twijfelt over een bepaalde feature (of een nieuwe feature) laat hem dan apart beoordelen :)Zijn alle mods van Badlion Client toegestaan?
die gebruik ik nietIn principe wel. Als je twijfelt over een bepaalde feature (of een nieuwe feature) laat hem dan apart beoordelen :)
Alleen togglesneak ligt er per gamemode aan of het mag of niet. Op dit moment hebben we alleen survival en creative waar het me geen probleem lijkt.
In principe hebben wij niks tegen Litematica, dus dat is toegestaan. Als iemand de mod port naar Forge of als standalone versie dan is dat toegestaan. Wij kunnen er echter niks aan doen dat ze voor de laatste versies Fabric gebruiken. Dus wat dat betreft is dat inderdaad niet mogelijk.Misschien een idee om Litematica dan ook weg te halen, of expliciet aan te geven dat het enkel met Liteloader (1.13?) mag. Stond nu een beetje verbaast te kijken van het scherm bij inloggen met Fabric dat het niet toegestaan was haha.
Yes, is toegestaan.Just Enough Items of Not Enough Items?
Makkelijker opzoeken van mogelijke bouwblokken en recepten e.d.?
Is op dit moment niet toegestaan.WYALA of andere soortgelijke 'waar kijk ik eigenlijk naar?' mods?
Is ook toegestaan, zolang je enkel je eigen armor-/toolstatus ziet.Mods die de durability van je armor & tools beter in beeld brengen? Of die een waarsschuwing geven als je durability bijna op is zoals https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/durability-notifier/files
Dank je wel Bart voor je snelle reactie!Yes, is toegestaan.
Is op dit moment niet toegestaan.
Is ook toegestaan, zolang je enkel je eigen armor-/toolstatus ziet.
Tot nu toe hebben we vooral in acht genomen dat wanneer een mod het spel vergemakkelijkt, maar het voor andere spelers alsnog ook mogelijk is om die informatie te zien/gebruiken, de mod toegestaan is.Dank je wel Bart voor je snelle reactie!
Mag ik vragen om welke overweging waila (achtigen) niet zijn toegestaan? Niet om zeurderig over te komen hoor maar ik ben gewoon benieuwd
Ja, mag je gebruiken.Nog een handige: ReAuth https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/reauth
Puur client side. Voorkomt dat je de hele client opnieuw moet opstarten om je login token te vernieuwen.