Geen Bug Tokens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

godvader

Niet Verified
10 okt 2014
2
0
20
26
eergisteren avond moest ik ven weg voor iets dus ik ging weg en toen 10 minuten later logde ik weer in en waren al mijn tokens weg. toen ik dit vertelde in de chat zeiden 5 andere dat het bij hun ook was gebeurt
ik dacht dat iemand dit al wel had aangegeven maar nu ging ik kijken op het forum en toen bleek dit dus niet het geval te zijn dus bij deze laat ik het even weten.

gr bas/ godvader

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Tokens kunnen niet zomaar weg zijn, deze staan in een aparte database opgeslagen waar op dat moment alleen jij en de moderators op de server toegang tot hebben. Ik verzoek je met bewijs te komen anders sluit ik dit topic. Tevens geen bug.

godvader

Niet Verified
10 okt 2014
2
0
20
26
hoe zou ik dit ooit moeten bewijzen is het niet vreemd dat dit met 5 personen gebeurt op hetzelfde moment of zit ik dan fout ik maak ookk niet iedere minut een screenshot van mijn tokens en dan nog zou je het niet geloven waarschijnlijk dus als je zegt hoe ik dit moet bewijzen dan doe ik dat op die manier maar als dat toch met 5 personen tegelijk gebeurt is dat niet verdacth dan ofzo of genoeg bewijs

gr godvader

Status
Niet open voor verdere reacties.