Gesloten Tpkill invincible_1 en nick_pot

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrSaturnius

Niet Verified
8 jul 2014
3
0
30
HELP MIJ!!! ik werd samen met mijn vriend TheGrimReaper365 gekilld met tpa, waardoor ze mij konden raken en ik hun niet goed! Ik zou graag dat ze een straf zouden krijgen en ik mijn stuff terug. Dat stuff is nu namelijk heel lastig te krijgen omdat de shop weg is en eerlijk was het niet. Ook liepen ze steeds weg als ze bijna dood waren, waardoor ik ze niet kon verslaan.

-NetherOverlord oftewel MrSaturnius

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
bewijs?

MrSaturnius

Niet Verified
8 jul 2014
3
0
30
Server: Factions. Bewijs: Volgens mij hackte ze ook. Mijn vriend TheGrimReaper365 tpde naar ze en kwam bij mij terecht, terwijl ze ernaast stonden. Sorry dat ik laat ben.

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
woord alleen is niet genoeg, voor hacks is duidelijk videobewijs nodig. ik geef je 24u om met iets te komen anders kunnen wij niks doen.

D

Deleted member 3363

Guest
woord alleen is niet genoeg, voor hacks is duidelijk videobewijs nodig. ik geef je 24u om met iets te komen anders kunnen wij niks doen.
Report komt van 30 april.

REPORT GEWEIGERD.
Hallo,

Er is onvoldoende bewijs om de desbetreffende spelers te bestraffen. Het report zal inactief blijven, omdat het niet aan de voorwaarden voor een report voldoet. Als je meer hulp over dit onderwerp nodig hebt, neem dan contact op met een moderator. Sorry voor het ongemak en een mooie dag verder. Zoals altijd, veel plezier verder op HauntedMC.

Onderwerp gesloten voor verdere reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.