Uitloggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
heyooo,

Ik zat op factions te pvp'en en het valt me op dat er enorm veel mensen uitloggen...
Dit komt echt iri, want wat is er nou tof aan pvp als iedereen uitlogt...
Zou er een mogelijkheid zijn om te zorgen dat je niet kan uitloggen in de warzone of 50blocks van de warzone?

Gr artho

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
heyooo,

Ik zat op factions te pvp'en en het valt me op dat er enorm veel mensen uitloggen...
Zou er een mogelijkheid zijn om te zorgen dat je niet kan uitloggen in de warzone of 50blocks van de warzone?

Gr artho

Is inderdaad niet tof meer, wordt steeds meer gedaan! Er staat in de chat altijd dat mensen die uitloggen bij pvp gestraft zijn, maar welke straf is dat? Want blijkbaar is die straf niet erg genoeg want het wordt nog gigantisch veel gedaan! :eek:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Het is idd irritant als mensen gaan zitten uitloggen... Alleen ik denk niet dat je er veel aan hebt als je de warzone niet uitlogbaar maakt, want dan sluiten mensen gewoon geheel hun minecraft client, waardoor ze toch uitloggen >.>

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Is inderdaad niet tof meer, wordt steeds meer gedaan! Er staat in de chat altijd dat mensen die uitloggen bij pvp gestraft zijn, maar welke straf is dat? Want blijkbaar is die straf niet erg genoeg want het wordt nog gigantisch veel gedaan! :eek:
De straf is dat je dood gaat en -50 tokens,
Alleen deze straf krijg je alleen als je uitlogd in combat, veel mensen loggen daarvoor uit of wachten tot ze er uit zijn en loggen dan uit.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
heyooo,

Gr artho
Artho wou ik nou bijna ook een topic over maken gewoon 100 blokken warzone en dat je daar alleen maar bent combatlogged als je word angevallen of je valt aan. En dat die pas weg gaat als eentje dood is

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Als je de warzone onuitlogbaar maakt, word factions een gevangenis. Het is bijna onmogelijk om dit te voorkomen, de straf 50 tokens zou misschien iets verhoogt kunnen worden maar dat maakt niet het verschil. Als je geen tokens hebt gaat er toch niks vanaf. ;) Oplossingen zouden we graag willen hebben, maar zoals ik al zei, aardig moeilijk om dit te vermijden.

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
De straf is dat je dood gaat en -50 tokens,
Alleen deze straf krijg je alleen als je uitlogd in combat, veel mensen loggen daarvoor uit of wachten tot ze er uit zijn en loggen dan uit.

Haha nu begrijp ik het! Is toch helemaal niet erg 50tokens weg? Ik denk dat iedereen liever 50tokens kwijt is dan full enchanted dia! Ik zou gewoon de straf verhogen!

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
@Peaceful Panda als je gehit wordt heb je een tijd dat je in combat zit. Dan kan je uitloggen maar raak je 50 tokens kwijt en valt je armor op de grond. Maar veel mensen gaan dan als de combat timer over is uitloggen en dan bijv een halfuur later inloggen zodat de andere persoon wss weg is. Zo kunnen ze weer veilig naar spawn.

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
@Peaceful Panda als je gehit wordt heb je een tijd dat je in combat zit. Dan kan je uitloggen maar raak je 50 tokens kwijt en valt je armor op de grond. Maar veel mensen gaan dan als de combat timer over is uitloggen en dan bijv een halfuur later inloggen zodat de andere persoon wss weg is. Zo kunnen ze weer veilig naar spawn.

Ah een mooie uitleg! Ow ok, misschien moet de timer wat langer worden ingesteld want die is heel snel gedaan vind ik persoonlijk!

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
@Peaceful Panda miss is het handig dat je niet binnen 50 blocks kan uitloggen bij de persoon die je het laatst gehit heeft :) en dat je dan pas na 3 minuten ofzo kan uitloggen. Beter doen ze bij rtp dat je ook 5 sec moet wachten

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Als je de warzone onuitlogbaar maakt, word factions een gevangenis. Het is bijna onmogelijk om dit te voorkomen, de straf 50 tokens zou misschien iets verhoogt kunnen worden maar dat maakt niet het verschil. Als je geen tokens hebt gaat er toch niks vanaf. ;) Oplossingen zouden we graag willen hebben, maar zoals ik al zei, aardig moeilijk om dit te vermijden.

niet geheel onuitlogbaar maken, maar zoals in ALLE online games zoals MMORPGs etc, gewoon een timer instellen, dat als je in de warzone of tijdens combat uitlogt, dat je character nog 20 seconden blijft staan op die plek, ook al doe je uitloggen met alt-f4

in sommige games is het zelfs nog langer, volgens mij is in WOW deze timer 30 sec, en in TSW was het zelfs een minuut als je alt-f4 deed tijdens combat xD daar deed echt NIEMAND combat loggen :)

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Na de PvPtimer mag dat en kan je er niks tegen doen. Maar mensen blijven komen en je word steeds lager (net als in /warp pvparena je kan er gewoon niet weg en gaat dus sws dood!)

Status
Niet open voor verdere reacties.