Als je lagt moet je gewoon NIET beginnen aan de pvp! En als je er dan toch aan begint moet je de gevolgen ervan dragen en niet LEAVEN! :pMaar als je laggt...
Als je lagt moet je gewoon NIET beginnen aan de pvp! En als je er dan toch aan begint moet je de gevolgen ervan dragen en niet LEAVEN! :pMaar als je laggt...
Dus je bedoelt 2vs1? Ik doe doet niet heel vaak, maar jij doet 5vs2 dus ik zou zo niet beginnen...Ik denk dat Sherwan wel de oplossing heeft gevonden ( dat als je uitlogd dat je character nog blijft staan voor paar sec ) Of het haalbaar is, moeten we Remy vragen of hij het zo laat staan of niet. Maar voor een ander deel begrijp ik wel waarom mensen uitloggen. En nu wijs ik speciaal naar @artho die ALLEEN in warzone komt als iemand anders al in combat was met een ander waardoor artho dus meer kans heeft om te winnen. Dus voor een deel begrijp ik de uitloggers. Hoe moeten we zoiets aankunnen? Is best zielig vind ik persoonlijk. Ik ben er niet tegen, en niet voor. Eigen mening.
Dat is mijn tactiek...Het gaat hier niet om 2v1 of 3v1 of 4vs of whatever. Het gaat erom dat jij alleen in warzone komt tegen een ander speler wanneer die al NET gevochten heeft. Dat bedoel ik het gaat niet om team.
Eyy heb home bij warzone drink pots op en opeens zit er een schaap achter je :PPussy attack :p xD
Als iemand dan op de spawn staat de wachten kan jij niet uitloggen xd :)@Peaceful Panda miss is het handig dat je niet binnen 50 blocks kan uitloggen bij de persoon die je het laatst gehit heeft :) en dat je dan pas na 3 minuten ofzo kan uitloggen. Beter doen ze bij rtp dat je ook 5 sec moet wachten
Als je lagt moet je gewoon NIET beginnen aan de pvp!
Ik logd zelf wel vaak uit maar vindt het zelf super irritant als iemand anders het doet :)
k ga brainstormen voor een nieuw ideeAls je de warzone onuitlogbaar maakt, word factions een gevangenis. Het is bijna onmogelijk om dit te voorkomen, de straf 50 tokens zou misschien iets verhoogt kunnen worden maar dat maakt niet het verschil. Als je geen tokens hebt gaat er toch niks vanaf. ;) Oplossingen zouden we graag willen hebben, maar zoals ik al zei, aardig moeilijk om dit te vermijden.
Ga dan geen pvp, ik pvp sws nooit als ik laggMaar als je laggt...
Eyy heb home bij warzone drink pots op en opeens zit er een schaap achter je :p
Het is zo vervelend als je net een dia gast heb gekild en je wilt zijn stuff looten dat dan een noob met pvp timer de stuff pakt en dan uitlogt want je kan hem toch niet slaan -.-