Geweigerd Unban kiamzer

Status
Niet open voor verdere reacties.

julian den Drijver

Niet Verified
7 aug 2015
14
0
62
25
Hallo Remy of andere staff leden,

Ik kiamzer ben geband van de server wegens hacks. Ik zou echt niet weten waarom hacks??? Waarschijnlijk gewoon een Bug ik KitPVP. En Dauwdruppel de Moderator heeft mij geband. Een random speler zei in de chat: Dauwdruppel Ban kiamzer please hij heeft hacks. En BAM geband voor een maand van de hele server. :( Kan een van jullie mij alstublieft unbannen want het is NIET terecht.

Groetjes, Kiamzer

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Op dit account staan al een aantal eerdere overtredingen, en je bent 2 weken geleden verbannen. Waarom nu pas een topic als je al 2 jaar trouw speelt? Is dat trouwens ook met dit account 2 jaar lang? Als ik vragen mag.

julian den Drijver

Niet Verified
7 aug 2015
14
0
62
25
maar er kwam iemand die zij op kitpvp tegen jou @dauwdruppel Ban kiamzer hij heeft hacks en ineens was ik geband :(
dus geen bewijs waarschijnlijk een bug
want alles draaide bij mij en ik stuiterde en ik kon niet bewegen dus ik zat vast in de grond

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
"vraag maar aan" is geen bewijs.
dat buggen vind ik ook onzin. (ik ban nooit mensen na 10 seconden checken meestal na 5 minuten of indien het heel duidelijk is direct door bijvoorbeeld autosoup)

dat jij dus langer dan 10 seconden bugged vast hebt gezeten lijkt me stug.

Hierbij zeg ik opnieuw: Kom met harde bewijzen anders zul jij je ban uit moeten zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.