Geweigerd Unban xgrandy

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerdy

Niet Verified
26 jul 2015
15
0
30
23
Hallo haunted mod

ik wil even zeggen dat ik denk dat deze vid op de dag is gemaakt toen ik mijn zus zijn verjaardag vierde op die dag waren ong 30 mensen op wifi daardoor lagte ik
en ik vind het ook jammer dat een jongen die zelf gebant is nog kan zorgen voor iemand anders zijn ban ik denk dat hij gewoon iets probeerde mvg

xGrandy aka sjoerd

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Het spijt me zeer, maar ik heb allemaal nieuw bewijs materiaal ontvangen, en dat overlegt met meerdere mods + de owner, en wij kwamen tot de conclusie dat de eerste gedacht klopte, en dat is dat jij fredkroket hebt geframed, + het feit dat er overduidelijke hacks zichtbaar waren op het nieuwe bewijs.

Bij deze blijft je ban staan, en laat je gewaarschuwd zijn!
kom ik er nog een keer achter dat je andere mensen Framed dan word de straf verhoogd!

Met Vriendelijke Groet,
Dark_Obscurity ^^

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
ja, dat is niet mijn probleem.
Ik snap eerlijk gezegd wel dat hij je uitlacht als jij hem framed en je nu zelf gepakt word.

sjoerdy

Niet Verified
26 jul 2015
15
0
30
23
heb niet eens fake hacks zelf walking zij als je fake hacks heb dat werkt niet met lopen dus @Dark_Obscurity
en hij gaat maar door met bedreigen en jullie doen er niks aan maar elke mod kan ik goed mee over weg maar jij trapt er in bij hem hij is zielig en vies aant doen

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Ga niet schuilen achter andere mods nu, hi was al geunband omdat andere mods vonden dat hij gefaked was, en die mod werkt wel met lopen... daar bij komt dat je nu heel ziellig kunt gaan doen, maar zo praatte je ook over hem...

Status
Niet open voor verdere reacties.