Geweigerd Unban

Status
Niet open voor verdere reacties.

Legend Podogaming

Niet Verified
18 jan 2015
13
2
37
hallo,

ik gebruik het account van me broertje omdat ik op een of andere manier zelf geen account kan aanmaken.

ik ben geband wegens "rekruteren van eigen server", zover ik weet heb ik geen IP gegeven aan iemand, ik heb er alleen over "gepraat". deze ban is tijdelijk en duurt zo'n 6 maanden, ik werd tijdelijk verbannen op 03-12-2015.

IGN: mine_4_me

met vriendelijke groet,
Quinten

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Jij was openlijk mensen aan het vragen om naar jou server te komen wanneer het moment daar is. Het zou nog 3 weken duren en dan was je server klaar. Ban blijft wat mij betreft staan!

Ook al zei je geen ip het was duidelijk waar je mee bezig was!

Legend Podogaming

Niet Verified
18 jan 2015
13
2
37
Jij was openlijk mensen aan het vragen om naar jou server te komen wanneer het moment daar is. Het zou nog 3 weken duren en dan was je server klaar. Ban blijft wat mij betreft staan!

Ook al zei je geen ip het was duidelijk waar je mee bezig was!
Oké duidelijk, maar het is toch niet nodig dat deze ban een half jaar duurt??

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Na aanpassing is ie nog maar een half jaar bedoel je daarvoor kam je er niet meer in?

Legend Podogaming

Niet Verified
18 jan 2015
13
2
37
Na aanpassing is ie nog maar een half jaar bedoel je daarvoor kam je er niet meer in?
Wat ik bedoel te zeggen is, ik heb een god rank: €50 ik heb verder alleen informatie gegeven over de server, aan degene die het ZELF vroeg. Hierom vindt ik een half jaar veelste lang.

Status
Niet open voor verdere reacties.