Geweigerd Unban?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julia_Waterpolo

Niet Verified
26 jul 2015
21
4
42
22
Ik heb ban gekregen. Waarschijnlijk door /warp #date. Ik vind het onterecht, het enige wat misschien onterecht was waren de privé hokjes! Er was een keer ook zoiets, die had PRECIES hetzelfde! Ik had het toen bij een staff gemeld, maar die zei dat het goedgekeurd was, ik dacht dan kan ik dat ook doen. Maar nee, want nu ik geen mute meer heb (net verlopen na 1 week wachten!) Leek het me leuk om weer terug te gaan, maar NEE DAT KAN NIET WANT IK HEB EEN BAN OM NIKS! ALS IK UNBAN KRIJG, VERWIJDER IK HET ONGEPASTE! DUS PLS!!!!!!

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Wat is jouw ingame naam?

Julia_Waterpolo

Niet Verified
26 jul 2015
21
4
42
22
Mijn ingame naam is JuulX, een tijd terug had ik mijn naam veranderd van julia_waterpolo naar JuulX, maar op deze site is dat niet anders

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Heeey!

Ja, klopt, jou heb ik geband. Het ging niet om je warp, maar om het volgende :
VXfFroE.jpg

Ik vond een plot met een mannelijk geslachtsdeel, dat is sowieso al banbaar (ongepaste bouwwerken).
Vervolgens vind ik nóg 5 andere plots met lava en water, allemaal ongeclaimed en daadwerkelijk door jou gemaakt (ik controleerde met een bedrockkk).

Al met al vind ik het een beetje jammer.. waarom maak je zo'n plots en vervolgens unclaim je het? Nu heb ik eerst alles moeten claimen voor ik het kom clearen.

Julia_Waterpolo

Niet Verified
26 jul 2015
21
4
42
22
Er waren 2 meisjes die mij aan het pesten waren ( ene vic en horselover ofzo? ) ze gingen naast een plot van een vriend expres een eigen minetopia maken, maar ik wou ze gwn stoppen... K heb echt een hekel aan die meiden, dus blokkeerde ik de weg naar een ander plot, maar wist niet dat ik een ban zou krijgen... SORRY het was niet mn bedoeling :(

Julia_Waterpolo

Niet Verified
26 jul 2015
21
4
42
22

Julia_Waterpolo

Niet Verified
26 jul 2015
21
4
42
22
Is het mogelijk dat de ban weg kan worden gehaald? Ik heb mn lesje wel geleerd geloof ik hihi, en k vv me wel heel erg zonder Haunted... #OnceAHauntyAlwaysAHaunty

Status
Niet open voor verdere reacties.