Geweigerd Unban

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niiemand

Niet Verified
28 dec 2015
4
0
15
34
Ik heb mijn naam veranderd en toen mocht ik terug komen ik heb gepraat met een mod of admin idk en die zei dat mijn naam nog steeds niet gepast en toen vroeg ik wat betekend het dan (volgends hem) want ik bedoel hier niks slechts mee dus wil ik weten wat het volgends hem/jullie betekend en deze mod of admin heeft hierna niet meer gereageerd dus kunnen jullie mij unbannen of me gewoon vertellen wat er mis is met mn naam?
Gr TakeCareBtch030.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Soms duurt het even voor een stafflid reageert, dagelijkse bezigheden en andere dingen buiten Minecraft ;)

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
reageren doe ik niet op mijn profiel op dit soort zaken.

verders zijn we van mening dat de naam poenie4 niet behoort tot een normale naam gezien de betekenis van het woord.
wij zullen dus het account bannen voor 30 dagen zodat die niet online zichtbaar is op de server.

ban zal dus niet blijven staan maar verlengt worden.

topic blijft nog 24 uur open

Niiemand

Niet Verified
28 dec 2015
4
0
15
34
reageren doe ik niet op mijn profiel op dit soort zaken.

verders zijn we van mening dat de naam poenie4 niet behoort tot een normale naam gezien de betekenis van het woord.
wij zullen dus het account bannen voor 30 dagen zodat die niet online zichtbaar is op de server.

ban zal dus niet blijven staan maar verlengt worden.

topic blijft nog 24 uur open
Tss jullie zeggen niet eens wat het betekend kill weet je het wel?

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
Kill?

Ik ben je buurjongetje ofzo niet geweest he.
Besef waar jij sta momenteel en niet ik.

En ja wij weten donders goed wat het betekent dus kap met dat onnozele gedoe en neem eieren voor je geld.

Verander gewoon je naam naar iets normaal en niet denigerends/ongepasts

Status
Niet open voor verdere reacties.