Updates week 2 #haunted2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hieronder volgt een lijst van alle updates die plaatsvonden tijdens week 2 (16 April t/m 23 April) van Haunted2. De changelogs zijn per dag ook te vinden op het volgende forumdeel: https://hauntedmc.nl/forum/changelogs.113/

Changelogs:
- /shop aangepast op veel servers
- Heel veel updates aan de prison server! (Kleuren met gebied, spider spawners in pvp gebied, permissions fixes, nieuwe plugin als combatlog, lottery en bounties, /back is eruit, /warp gebieden, /warp commando niet meer overal mogelijk, cell prijzen ingesteld.)
- [BUG] Prison gates werken weer goed
- [BUG] Prison permissions goed gezet
- [BUG] Anti xray skyblock uitgezet (Geen idee waarom die aan stond...)
- Shop van Mixed is aangepast.
- Release van Haunted Support Service.
- Skyblock repeat rewards ietwat aangepast.
- [BUG] McMMO scoreboards op Survival1/2/3 gefixed, ze zijn weer zichtzaar
- Potion shop miners is er weer.
- [BUG] /d /dis en /disguise zijn nu commands die werken voor het disguise menu
- [BUG] Inlog melding hub, niet meer zichtbaar op andere servers voor admins of hoger.
- [BUG] Worldedit commands zijn nu normaal te gebruiken zonder reden dat je reclame maakt.
- Worldedit commands worden niet meer geblocked door chatfilter
- Https://hauntedmc.nl/support is nu geopend
- Forum onderdelen voor hulp/bugs/reports/vragen verwijzen nu door naar de nieuwe support site
- Tutorials zijn verplaatst naar 'oude tutorials'. De informatie hierheen is veelal outdated, nieuwe tutorials zullen met de tijd verschijnen in dit forumonderdeel.
- [BUG] Lottery staat nu wél enabled op survival based servers.
- Op skyblock hebben moderators nu toegang tot alle islands, ongeacht island lock/ban
- Verwelkomen van een nieuwe proefmod: Rellebel.
- Linkjes ingame voor Support delen zijn allemaal veranderd naar https://hauntedmc.nl/support
- Nieuwe server tip van de dag op bij onze meldingen in de multiplayerlijst, elke dag een nieuwe server als tip!
- Playercounter nu in de tablijst zichtbaar.
- Worldborder Vanilla naar 50.000 gezet.
- Island permissions mods gefixed
- [BUG] Chatfilter is verder aangepast.
- [BUG] Melding bij inloggen staffleden is eruit.
- [BUG] Admin geen toegang tot locked island is nu fixed
- Mod permissions aangepast, overbodige permissions geschrapt.
- [BUG] Rank Q bestaat nu op Prison.
- [BUG] Fall-damage staat nu uit op Prison.
- [BUG] Je verliest nu geen hunger meer in de mines.
- [BUG] Je krijgt nu wel de goede votereward op prison.
- [BUG] Nieuwe spelers op Prison krijgen nu een leuke eenmalige start kit.

Dank voor het melden van de vele bugs, vooral zo door blijven gaan. Wij blijven alles fixen en vooral nieuwe features brengen. We hebben een hoop geplanned voor komende weken!

Mvg,
remymine & staff

• Like
Reactions: xBennie

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Netjes staff goed bezig.

Groetjes sneaky

B

brent

Guest
komt die potion shop van miners door mij?
MVG
YourWurstDream

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Ik ben helemaal hyped dat de bugg met prison deuren is gefixt. Echter zag ik vandaag een slime monster bij de sheeps in prison, volgens walk3n_fridge hoort dat niet... Oohja, als ik nu op minechat wil op mijn telefoon en op haunted staat er: you are not on the whitelist, is dit een fout in de app of heb ik een ander probleem (ban? Zou niet weten waarom)

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Ik ben helemaal hyped dat de bugg met prison deuren is gefixt. Echter zag ik vandaag een slime monster bij de sheeps in prison, volgens walk3n_fridge hoort dat niet... Oohja, als ik nu op minechat wil op mijn telefoon en op haunted staat er: you are not on the whitelist, is dit een fout in de app of heb ik een ander probleem (ban? Zou niet weten waarom)
als de whitelist aanstaat is dr onderhoud gaande

groetjes sneaky

Status
Niet open voor verdere reacties.