Uuhhhm help?

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Wat betekent You are temporarily denied to join this server??

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Klopt.... En waar stond dat er?

• Like
Reactions: Enderninjaz

Enderninjaz

Niet Verified
5 feb 2016
7
1
37
22
Weet je trouwens hoe je zombie villagers weer kan veraderen tot normale? Dan kan je die in een villager farm plaatsen? Denk er trouwens aan als je dit doet dat er eten moet zijn door 1.8

Enderninjaz

Niet Verified
5 feb 2016
7
1
37
22
Yep. En als je iron bars in de buurt plaatst dan gebeurt het zelfs nog sneller geloof ik

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Zombie Villager

Eerst splash potion of weakness en vervolgens een normale golden apple laten eten. Even wachten en tada.
Dat heb ik ook gedaan khad men villager al gemaakt van die zombie villager 3 dagen lang mee getrade en opeens poef weg was ie gedespawnt D:

Enderninjaz

Niet Verified
5 feb 2016
7
1
37
22
Ik weet echt niet of dit werkt, maar probeer die zombie villager eens een naam te geven. Want... Die konden niet despawnen geloof ik. Helpt dit je verder?

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
Ik heb al heel veel met villagers op de server geëxperimenteerd. Zowel met villager eggs (die kon je voorheen in servershop kopen) en met gehealde villagers. En mijn ervaring is dat ze soms op onverklaarbare wijze despawnen. Ik heb nooit kunnen achterhalen waar dit aan ligt.

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ik heb al heel veel met villagers op de server geëxperimenteerd. Zowel met villager eggs (die kon je voorheen in servershop kopen) en met gehealde villagers. En mijn ervaring is dat ze soms op onverklaarbare wijze despawnen. Ik heb nooit kunnen achterhalen waar dit aan ligt.
Okay jammer dit ik zal zelf ook nog even wat opzoeken i.v.m. dat despawnen want dit is gewoon treurig. als ik er achter ben gekomen wat het is ben je de eerste die het hoort belooft!!

• Like
Reactions: Nookie_S5
Status
Niet open voor verdere reacties.