Sins kort kan ik weer via men eigen account er op ik speelde tijdelijk via account van men broertje zodat ik men vrienden niet teleur stelje komt er weer op iig?
Nee daarom net ik relogde wegens extreme lagg spikes door men village en ik kon op eens niet meer joinen dus ja...Maar weet jij zelf de reden?
Ondertussen kan ik er wel weer in maar 4 villagers zijn opeens verdwenen waar geen zombie bij konEn nu?
Dat heb ik ook gedaan khad men villager al gemaakt van die zombie villager 3 dagen lang mee getrade en opeens poef weg was ie gedespawnt D:Zombie Villager
Eerst splash potion of weakness en vervolgens een normale golden apple laten eten. Even wachten en tada.
Er is ook geen zombie villager meer D:Ik weet echt niet of dit werkt, maar probeer die zombie villager eens een naam te geven. Want... Die konden niet despawnen geloof ik. Helpt dit je verder?
Okay jammer dit ik zal zelf ook nog even wat opzoeken i.v.m. dat despawnen want dit is gewoon treurig. als ik er achter ben gekomen wat het is ben je de eerste die het hoort belooft!!Ik heb al heel veel met villagers op de server geëxperimenteerd. Zowel met villager eggs (die kon je voorheen in servershop kopen) en met gehealde villagers. En mijn ervaring is dat ze soms op onverklaarbare wijze despawnen. Ik heb nooit kunnen achterhalen waar dit aan ligt.