Vanilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chalina

Niet Verified
19 sep 2015
0
0
15
22
Het is mij, en een paar andere mensen opgevallen dat er op Vanilla (nog steeds) een world border is. Echter moest die allang zijn verwijdert.
Ik had ook gehoord/gelezen dat de world border weg ging nadat de server weer open was, maar blijkbaar niet.

Het grootste probleem is dat ik en een paar andere mensen een paar uur hebben gelopen (In de nether) om er uiteindelijk achter te komen dat als we door de nether portal gaan dat we ergens in de overworld op 9000 worden gezet.
Wij vragen aan alle mods/admins om de border weg te halen, en dat we ook naar de coördinaten kunnen worden gebracht. We hebben ook bewijs dat we op die coördinaten waren.

Met vriendelijke groet. Chalina

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
32
ik ben er zojuist ook achter gekomen dat er een border zit rond de 9350 blocks..... is het de bedoeling dat deze permanent blijft of wordt ie weggehaald.... als ie blijft is de kans dat je geraid wordt naar mijn mening veel te hoog!

L

LeviboyNL

Guest
ik ben er zojuist ook achter gekomen dat er een border zit rond de 9350 blocks..... is het de bedoeling dat deze permanent blijft of wordt ie weggehaald.... als ie blijft is de kans dat je geraid wordt naar mijn mening veel te hoog!
Dat is het risico van vanilla ;)

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
32
tuurlijk is dat het risico van vanilla, maar als je de border zo klein maakt, dan betekent het dat je echt meerdere keren per week geraid gaat worden, dus is het het absoluut niet waard om ook maar iets meer te doen dan wat er in je echest past. In dat geval kan je veel beter factions gaan spelen, dan kan je in elk geval je base nog wat beschermen.

bovendien had de vanilla server nooit een border en is dit nooit ergens vermeld geweest als een nieuwe future in haunted 2.0. Als dit daadwerkelijk gaat blijven vind ik het jammer dat er nooit gevraagd is wat de vanilla spelers zelf eigenlijk het liefst zouden willen.

L

LeviboyNL

Guest
tuurlijk is dat het risico van vanilla, maar als je de border zo klein maakt, dan betekent het dat je echt meerdere keren per week geraid gaat worden, dus is het het absoluut niet waard om ook maar iets meer te doen dan wat er in je echest past. In dat geval kan je veel beter factions gaan spelen, dan kan je in elk geval je base nog wat beschermen.

bovendien had de vanilla server nooit een border en is dit nooit ergens vermeld geweest als een nieuwe future in haunted 2.0. Als dit daadwerkelijk gaat blijven vind ik het jammer dat er nooit gevraagd is wat de vanilla spelers zelf eigenlijk het liefst zouden willen.
Jup, daar moet ik je wel gelijk in geven.

D

Deleted member 3363

Guest
De border gaat vergroot worden naar 25.000 in diameter!

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Chalina

Niet Verified
19 sep 2015
0
0
15
22
De border gaat vergroot worden naar 25.000 in diameter!

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Wat is het nut van de border?! Door de maanden heen is Vanilla verslechterd, Het begon met een spawn, daarna combat log, daarna trade. Het is allemaal leuk en aardig, maar Vanilla wordt daardoor helemaal verpest.

Alstublieft kan u de border verwijderen om het gevoel van Vanilla een beetje terug te geven...

D

Deleted member 3363

Guest
Wat is het nut van de border?! Door de maanden heen is Vanilla verslechterd, Het begon met een spawn, daarna combat log, daarna trade. Het is allemaal leuk en aardig, maar Vanilla wordt daardoor helemaal verpest.

Alstublieft kan u de border verwijderen om het gevoel van Vanilla een beetje terug te geven...
Ik ben helaas niet de man die de beslissingen maakt! :( Ik informeer alleen de spelers hierover.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Chalina

Niet Verified
19 sep 2015
0
0
15
22
Ik ben helaas niet de man die de beslissingen maakt! :( Ik informeer alleen de spelers hierover.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Ik heb gehoord dat de border er is voor lagg, maar ik en al de andere hebben er nooit last van gehad.

Mvg. Chalina

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
De border is er zodat onze hardeschijf niet gevuld wordt met een oneindige wereld van 100-en GB's groot.
25.000 is groot zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.