Gesloten Vleermuis2003 geeft toe dat hij hackt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
gewoon filmpje opzetten. In chat kan alles beweerd worden. Met beeld kan dat niet

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Grin,

Je schiet alleen niet hem raak, maar ook in je eigen voet.
Perfecte kwaliteit video, moet gezegd worden.
Hij heeft geen enkele vorm van knockback, ben ik met je eens. Wat mij betreft geen enkele twijfel. Gaat bestraft worden.

Maar dan is er helaas nog iets wat erg duidelijk is in de video:

- Minimap met de positie van andere spelers:
Wordt met naam genoemd in de regels.
(punt 1)

- Zijn gezondheidsstatus in *jouw* scherm:
Dat is een mod voor MineCraft die je dus een voordeel geeft t.o.v. een vanilla client en daarmee niet toegestaan.
(punt 8 van onze regels)

Ik moet even nakijken wat de standaard straffen zijn voor de geziene overtredingen, maar 'jullie' hebben een probleempje.

Hape.

jan-wouter

Niet Verified
28 mei 2015
5
0
25
25
Grin,

Hij heeft geen enkele vorm van knockback, ben ik met je eens. Wat mij betreft geen enkele twijfel. Gaat bestraft worden.

(punt 1)

Dat is een mod voor MineCraft die je dus een voordeel geeft t.o.v. een vanilla client en daarmee niet toegestaan.
(punt 8 van onze regels)

Ik moet even nakijken wat de standaard straffen zijn voor de geziene overtredingen, maar 'jullie' hebben een probleempje.

Hape.
Ik snap ten eerste niet precies wat je bedoelt met 'je schiet ook in je eigen voet'.

Wat de mods betreffen wist ik niet dat damage indicator verboden was. In de regels stond dat mods en minimap mochten dus ik dacht dat dit er ook onder viel.

Ik zal de mods eraf halen en was dat over de kwaliteit sarcastisch, want het is als het goed is in 1080p gerenderd.

Ik hoop dat dit word begrepen, ik zit namelijk ook pas een paar dagen op de server en probeer, zoals je ziet, alleen te helpen.

jan-wouter

Niet Verified
28 mei 2015
5
0
25
25
Grin,

(punt 1)

(punt 8 van onze regels)

Hape.
Aah ik zie het al. Ik had alleen eerste stukje van de regels gelezen en daar stond dat mods en minimap toegestaan waren. Ik wist niet dat het nog verder ging.

Mijn excusses hiervoor.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
"Schiet in eigen voet" : Je schiet op een ander, maar 'beschadigt' jezelf. Uitdrukking. Je levert zelf het 'bewijs' dat je ""hacks"" gebruikt, volgens de definitie van Haunted.

Video kwaliteit was *zeker niet* sarcastisch. Ik kom zelden zulke scherpe beelden tegen.
Hoe neem je op?

Status
Niet open voor verdere reacties.