Voor de owner lezen pls( het gaat niet over ranks)

hosting server

• Total voters
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.

laurensvdt

Niet Verified
30 dec 2015
0
0
20
21
beste remy mine ,(of wie dit ook leest )
ik heb een vraagje. met een paar vrienden + familie willen wij een server beginnen. natuurlijk is dit zo een super vette grootte server , maar zou je ons een betrouwbare en niet al te goedkope host kunnen advisieren.
alvast bedankt en sorry voor mijn slechte spelling:) we zouden er graag een groote server van willen maken maar als dat te duur is gaan we misschien ook voor onszelf ( rond de 5/6 mensen ) maken. hopelijk kun(nen) jij/jullie ons helpen

gegroet,
laurensvdt

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
beste remy mine ,(of wie dit ook leest )
ik heb een vraagje. met een paar vrienden + familie willen wij een server beginnen. natuurlijk is dit zo een super vette grootte server , maar zou je ons een betrouwbare en niet al te goedkope host kunnen advisieren.
alvast bedankt en sorry voor mijn slechte spelling:) we zouden er graag een groote server van willen maken maar als dat te duur is gaan we misschien ook voor onszelf ( rond de 5/6 mensen ) maken. hopelijk kun(nen) jij/jullie ons helpen

gegroet,
laurensvdt
Weetje wat nog beter is? Je eigen server hosten... Zoek op op internet: How to host your own Spigot/Bukkit server.
Done.

Mvg,

Mainrr

Enderninjaz

Niet Verified
5 feb 2016
7
1
37
22
Ik doe dit zelf niet, maar het is inderdaad veel beter aangezien je dan 100% zelf controle hebt.

laurensvdt

Niet Verified
30 dec 2015
0
0
20
21
@Mainrr ja dat heb ik dus gezoht alleen kan ik met localhost erop komen dus... ik zou het toch liever via een site willen doen

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Nou ja.... Ik ben het daar niet echt mee eens ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.