Vote in mei en win mooie prijzen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie wordt de meest actieve voter van de maand mei? De 3 spelers die het meest voten in de maand mei krijgen een mooie prijs! Door middel van voten steun je Haunted en schenk je jezelf wat geschenken in-game. Deze actie loopt t/m 31 mei.

Voten kan hier >
https://hauntedmc.nl/vote/
Je kan elke 12 uur beide votes uitbrengen.

Degene die als eerste het maximaal aantal votes heeft op de laatste dag van de maand wint de eerste prijs.

1ste prijs: Razer Kraken USB Headset (Persoonlijk bezorgd door Haunted-owner Remymine)
2de prijs: Razer Abyssus Essential Ambidextrous Gaming Muis
3de prijs: Google of ITunes giftcard t.w.v. €30,-

Succes!

maxresdefault.jpg

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Hier ga ik wel aan meedoen :)
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Cool dit !!! . Ik ga voor de headset, kan ik wel goed gebruiken:D
( ps : het hoeft nog niet eens persoonlijk gebracht te worden, op sturen mag ook :p)
 
Laatste update:

Boomknuffelaar

Supreme
SavageLove
SavageLove ✔
Supreme
25 jul 2015
21
9
142
21
Antwerpen
Wat zou die Remy gaan afbrengen in Belgie, dat zou hij toch niet doen, daar steek je toch je tijd niet in? Een (anderhalf)uur naar Belgie komen voor gewoon een headset komen af te geven en dan weer terug zo lang naar huis? Dat is toch gek .. ?
 

Wasted Penguin

Niet Verified
2 mrt 2016
35
48
159
33
De Lier
www.linguascripta.com
Wat zou die Remy gaan afbrengen in Belgie, dat zou hij toch niet doen, daar steek je toch je tijd niet in? Een (anderhalf)uur naar Belgie komen voor gewoon een headset komen af te geven en dan weer terug zo lang naar huis? Dat is toch gek .. ?

Ja, spelers uit België maken net zoveel kans. Of Remy nu naar Groningen in Nederland moet of naar Antwerpen in België; dat maakt voor onze Rotterdamse owner weinig verschil.
 
  • Like
Reactions: Zykrasy_

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
Kan je ook een afspraak met remy in Rotterdam winnen :p heb al headset / gamingmuis
 

Boomknuffelaar

Supreme
SavageLove
SavageLove ✔
Supreme
25 jul 2015
21
9
142
21
Antwerpen
al zou ik NIET winne ma toch he, dan... Is het toch handig geen adressen weg te geve, en dan nog hoe geef je je adres dan weg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.