Vrobrando is tokens waard!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustSnerfo

Niet Verified
16 mei 2015
18
18
107
21
Ik woon ergens waar jij niet woont.
Jow Jongens en meiden,
Vrobrando is tokens waard, al hoewel. niet letterlijk. ik geef er tokens voor, als jullie vrobrando bereiken
(Skype:verwijderd door moderator) zou ik spoedig 300 tokens betalen! Als je de beloning wilt opeissen, wil ik dat ik tenminste via Skype met VroBrando kan chatten, dat is verreist. En als dat gedaan is moet je me toevoegen op Skype zeg je de mcnaam en spreken we af op een gamemode en een tijd! en dan zou ik de tokens betalen
Zeg maar tegen VroBrando dat hij rorasner weer toe moet voegen en dat ik JustSnerfo heet. Alvast bedankt. Want ik wil het heel graag. Hij is mijn beste vriend
Als er nog vragen zijn, Mag je ze ook bij de reacties stellen!

-JustSnerfo

Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Jacksucks

JustSnerfo

Niet Verified
16 mei 2015
18
18
107
21
Ik woon ergens waar jij niet woont.
dus daar geef ik een beloning voor
hij wil me niet meer toevoegen op Skype, maar miss zegt hij ja tegen jou en dus moet je hem toevoegen en zeggen dat hij mij toe moet voegen, als hij me toegevoegd heeft mag je hem deleten en krijg je 300 tokens

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
dus daar geef ik een beloning voor
hij wil me niet meer toevoegen op Skype, maar miss zegt hij ja tegen jou en dus moet je hem toevoegen en zeggen dat hij mij toe moet voegen, als hij me toegevoegd heeft mag je hem deleten en krijg je 300 tokens
Je kunt ook een ander account maken -,-

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
26
Ik vind het een beetje raar dat je iemands zn skype openbaar zet (zonder zijn toestemming)

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik zag laatst vrobrando nog op kitpvp.
Maar volgende keer, vragen aan iemand of je zijn Skype in de topic mag plaatsen ;)
Anders komen er misschien problemen.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Topic closed. Beetje onnodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.