hij doethet bij iedereenVip, was mijn taalgebruik dan zo slecht? Ik begrijp niet precies waarom ik slechte spelling rating krijg?
ohja xD Was die 'is' vergeten :pIk snap je punt wel, maar je moet het ook zo zien dat veel mensen niet weten hoe je iemand report (en in de regels staat al niet spammen) dus eigenlijk streven mods gewoon de regels na
Wat als iemand aan het grieven is zonder dat een mod het ziet en die gene weet niet hoe je iemand report etc, moet de griefer dan niet gestraft worden?
Btw Rik had gewoon gelijk met gebeurd
Hij zegt 'het is gebeurd' waardoor het een voltooid deelwoord wordt
En gebeuren zit niet in het fokschaap / ex-kofschip waardoor het een D wordt, dus Rik had gelijk
Als het gebeurt zou zijn met een t, is t in de tegenwoordige tijd, bijvoorbeeld: 'het gebeurt wel eens vaker'
En @xSheepishGirlx, wat maakt niveau nu weer uit?
Het taxikofschip? Dat is het raarste wat ik ooit heb gehoord, neem gewoon de bus, die is goedkoper! :pohja xD Was die 'is' vergeten :p
Btw: officieel is het taxikofschip.. maarja
t is wel zo xDHet taxikofschip? Dat is het raarste wat ik ooit heb gehoord, neem gewoon de bus, die is goedkoper! :p
Ik heb serieus alleen het fokschaap en het ex-kofschip gehoord hoor xDt is wel zo xD
Dat heeft onze NL lerares ons geleerd. Maar we gaan off topic :pIk heb serieus alleen het fokschaap en het ex-kofschip gehoord hoor xD
KAP NOU EENS, MIJN NEDERLANDS EXAMEN IS AL VOORBIJ!!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad:Ik snap je punt wel, maar je moet het ook zo zien dat veel mensen niet weten hoe je iemand report (en in de regels staat al niet spammen) dus eigenlijk streven mods gewoon de regels na
Wat als iemand aan het grieven is zonder dat een mod het ziet en die gene weet niet hoe je iemand report etc, moet de griefer dan niet gestraft worden?
Btw Rik had gewoon gelijk met gebeurd
Hij zegt 'het is gebeurd' waardoor het een voltooid deelwoord wordt
En gebeuren zit niet in het fokschaap / ex-kofschip waardoor het een D wordt, dus Rik had gelijk
Als het gebeurt zou zijn met een t, is t in de tegenwoordige tijd, bijvoorbeeld: 'het gebeurt wel eens vaker'
En @xSheepishGirlx, wat maakt niveau nu weer uit?
Maar als je iemand NIET tot last bent.. Daarom in msg alleen mute als iemand het report lijkt mij. Natuurlijk vind ik spammen ook niet goed en mogen de mutes best langer, maar dan alleen in global chat.Kunnen de Grammarnazi's ajb weer even onder hun steen kruipen? dank!
On topic...
Wat mij betreft is het vrij simpel, zodra je iemand tot last bent verdien je een mute/ban, liefst met een "three strikes, you're out model" dus eerst twee korte mute/bans, doe je het dan nog een keer dan perma ban/mute. Ik heb spammen nog niet heel veel gezien op survival, maar ben wel van mening dat dit hard aangepakt mag/moet worden...
just my 2 cents ofc
Maar als je iemand NIET tot last bent.. Daarom in msg alleen mute als iemand het report lijkt mij. Natuurlijk vind ik spammen ook niet goed en mogen de mutes best langer, maar dan alleen in global chat.