Wanneer mute?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Vip, was mijn taalgebruik dan zo slecht? Ik begrijp niet precies waarom ik slechte spelling rating krijg?
hij doethet bij iedereen

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Ik snap je punt wel, maar je moet het ook zo zien dat veel mensen niet weten hoe je iemand report (en in de regels staat al niet spammen) dus eigenlijk streven mods gewoon de regels na

Wat als iemand aan het grieven is zonder dat een mod het ziet en die gene weet niet hoe je iemand report etc, moet de griefer dan niet gestraft worden?

Btw Rik had gewoon gelijk met gebeurd
Hij zegt 'het is gebeurd' waardoor het een voltooid deelwoord wordt
En gebeuren zit niet in het fokschaap / ex-kofschip waardoor het een D wordt, dus Rik had gelijk

Als het gebeurt zou zijn met een t, is t in de tegenwoordige tijd, bijvoorbeeld: 'het gebeurt wel eens vaker'

En @xSheepishGirlx, wat maakt niveau nu weer uit?

Laatste update:

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik snap je punt wel, maar je moet het ook zo zien dat veel mensen niet weten hoe je iemand report (en in de regels staat al niet spammen) dus eigenlijk streven mods gewoon de regels na

Wat als iemand aan het grieven is zonder dat een mod het ziet en die gene weet niet hoe je iemand report etc, moet de griefer dan niet gestraft worden?

En gebeuren zit niet in het fokschaap / ex-kofschip waardoor het een D wordt, dus Rik had gelijk

Als het gebeurt zou zijn met een t, is t in de tegenwoordige tijd, bijvoorbeeld: 'het gebeurt wel eens vaker'

ohja xD Was die 'is' vergeten :p
Btw: officieel is het taxikofschip.. maarja

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik heb serieus alleen het fokschaap en het ex-kofschip gehoord hoor xD
Dat heeft onze NL lerares ons geleerd. Maar we gaan off topic :p
En fokschaap is zielig voor schaapjes

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244

KAP NOU EENS, MIJN NEDERLANDS EXAMEN IS AL VOORBIJ!!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad:

C

Checkpointx

Guest
Kunnen de Grammarnazi's ajb weer even onder hun steen kruipen? dank!

On topic...
Wat mij betreft is het vrij simpel, zodra je iemand tot last bent verdien je een mute/ban, liefst met een "three strikes, you're out model" dus eerst twee korte mute/bans, doe je het dan nog een keer dan perma ban/mute. Ik heb spammen nog niet heel veel gezien op survival, maar ben wel van mening dat dit hard aangepakt mag/moet worden...

just my 2 cents ofc

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Kunnen de Grammarnazi's ajb weer even onder hun steen kruipen? dank!

On topic...
Wat mij betreft is het vrij simpel, zodra je iemand tot last bent verdien je een mute/ban, liefst met een "three strikes, you're out model" dus eerst twee korte mute/bans, doe je het dan nog een keer dan perma ban/mute. Ik heb spammen nog niet heel veel gezien op survival, maar ben wel van mening dat dit hard aangepakt mag/moet worden...

just my 2 cents ofc
Maar als je iemand NIET tot last bent.. Daarom in msg alleen mute als iemand het report lijkt mij. Natuurlijk vind ik spammen ook niet goed en mogen de mutes best langer, maar dan alleen in global chat.

C

Checkpointx

Guest
Maar als je iemand NIET tot last bent.. Daarom in msg alleen mute als iemand het report lijkt mij. Natuurlijk vind ik spammen ook niet goed en mogen de mutes best langer, maar dan alleen in global chat.

Nee eens, als je iemand via msg spammed maar je bent hem niet tot last, dan heb ik er ook geen bezwaar tegen, maar het moet wel een beetje werkbaar voor de mods zijn, die weten immers niet wie wie kent en of je iemand tot last bent.

Dus dan zou ik toch zeggen eerst muten en dan later een unmute verzoek indienen via de website, ook in msg wordt spammen vervelend na een erg korte tijd toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.