Beste Achiles13,
niet om vervelend te doen of zo, maar ik denk niet dat dit veel kans maakt als warp. Voor iets simpel als een random geclaimed huisje krijg je niet gauw een warp. Een warp moet iets bijdragen aan de community dus je zult met iets speciaals moeten komen wil je een warp krijgen. Want wat is het nut van een warp als het bedoelt is om andere mensen te laten komen, maar andere mensen niks hebben aan deze warp. Zelf heb ik hier al wat meer weet van , omdat ik ook een warp heb laten maken. ik heb een iron farm, gold farm, xp farm, cactus farm, sugarcane farm, shop , parcour en misschien nog meer wat ik zo een twee drie niet even kan opnoemen. Met het regelen van deze warp heb ik al veel moeite gehad en heb vaak en lang moeten aandringen. de farms zijn public dus men kan de iron, gold en dergelijke gewoon pakken en de gold farm geeft ook nog de xp van de pigman. er is dus een hele hoop te doen hier en ook veel te zien, maar alsnog koste het veel moeite de warp te regelen, een huisje waar anderen niks mee kunnen moet op ze minst wel heel mooi uitzien wil men er een warp voor maken, maar zelfs dan is de kans bijna nihil.
ik heb gesolliciteerd als mod en als ik het ooit zou worden zou ik zelfs persoonlijk als mod wel komen kijken, maar denk al aan de hand van de uitleg dat ik het waarschijnlijk geen definitieve/echte warp zou maken als ik mod was.
ik hoop je hierbij wat meer inzicht te hebben gegeven over het onstaan en krijgen van warps en wens je alsnog succes toe.
vriendelijke groeten,
Dylan Lindelauf