Wat mod je dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties!

De mod sollicitatie is beëindigd!

Na veel wikken en wegen (het duurde inderdaad lang), hebben we besloten dat onderstaande Haunties vanaf nu moderators zullen zijn op onze geliefde server. We hebben goed gekeken naar eigen ervaring, volwassen overkomen, behulpzaamheid, en de beruchte Hauntie-factor. Zij zullen eerst een maand op "proef" meelopen met het huidige team, waarna zij (tenzij achteraf gezien het tóch niet werkt) 100% bij de staff van Haunted gevoegd worden.

Onze nieuwe moderators zijn:

Bagera (een heuse panter!)
Serieus (Ja.. serieus)
Walking_Fridge (Nog één?!)
Skygirl019 (Ze kan best lief zijn)
Razerforever (Scheren, altijd)

HAUNTELIJK GEFELICITEERD!

We willen graag iedereen bedanken voor hun sollicitatie! We hebben echt behoorlijk moeten overleggen om de beste sollicitaties te filteren. Er waren nog meer nét iets minder potentiële moderators.

Volgende keer beter zou ik zeggen!

Je kunt nog steeds solliciteren. Deze gaan mee naar de volgende keer als er mods aan worden genomen.


- The Haunted Network Staff
 
Last edited by a moderator:

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Wel grappig want ik heb behalve razerforever nog nooit die anderen gezien ze zitten vast alleen maar survival of skyblock maar op prison, miners, kitpvp hebben we ze juist nodig...
 

ChainPvPer

Niet Verified
29 mrt 2015
10
2
52
21
Serieus be like... (Edited door serieus, het is sErieus niet sIrieus! :P)
1 maand geleden: minecraft gekocht
2 weken geleden: overgestapt naar multiplayer
1 week geleden: oh, leuk haunted survival dit ga ik vaker spelen!
2 dagen geleden: goh ik ben moderater!
 
Last edited by a moderator:
C

Checkpointx

Guest
@ChainPvPer

Als er nog een troll rating was kreeg je die van me... ga maar eerst je huiswerk doen voor je dit soort dingen roept en nu zonder eten naar bed, geen sesamstraat voor jou mannetje :p
 
S

serieus

Guest
Ik zie hier een aantal berichten van spelers die vinden dat ik snel Moderator ben geworden. Dat klopt ook, maar niets gebeurd zonder reden denk ik. Ik wil ook even kwijt dat ik het heel tof vind hoe iedereen op mijn (manier van) modereren reageert. Hiervoor wil ik iedereen bedanken. Mijn doel is om zeer snel en doelgericht op situaties te reageren.

Wat betreft het aanwezig zijn op bepaalde servers, ik heb mij er zelf op weten te betrappen dat ik niet alleen nog maar op SkyBlock speel. Ik ben sinds dat ik Moderator ben geworden op iedere server te vinden, en dat doe ik om jullie een fijne speel ervaring te bezorgen (met een beetje getroll waar sommigen op Factions verslaafd aan beginnen te worden denk ik :)). Ook al is mijn naam serieus, een mens moet zo nu en dan ook eens minder serieus zijn (daarom ook mijn tweede account onserieus xD).

Al met al wil ik iedereen bedanken voor de toffe reacties op mijn Moderator rank!

- serieus
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Bagera84
S

serieus

Guest
@ChainPvPer

En ik denk dat ik wel al meer ervaring als 1 maandje MineCraft en servers heb :p. Speel het al een heel aantal jaartjes :D. En jij mag dan wel de troll speler zijn, ik ben de troll Moderator! :)

- serieus
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
W8 w8 w8... Mijn nickname was al veel langer trollqueen :o
Liars...
 

ChainPvPer

Niet Verified
29 mrt 2015
10
2
52
21
@ChainPvPer

En ik denk dat ik wel al meer ervaring als 1 maandje MineCraft en servers heb :p. Speel het al een heel aantal jaartjes :D. En jij mag dan wel de troll speler zijn, ik ben de troll Moderator! :)

- serieus
Was maar grapje gelukkig nam je het niet al te serieus
 
Laatste update:

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Wel grappig want ik heb behalve razerforever nog nooit die anderen gezien ze zitten vast alleen maar survival of skyblock maar op prison, miners, kitpvp hebben we ze juist nodig...

ho is ben ik niet meer genoeg ;(
nee just kidding walking_fridge is ook een prison/miners speler en kitpvp zwerft die af en toe ook rond.
 

ThaMiningCatz

Niet Verified
25 jun 2015
4
2
79
22
Congratz met staff rank Moderator. Hopelijk hebben jullie er veel plezier mee :P zelf had ik ook gesolliciteerd, maarja niet iedereen kan moderator worden :eek:. Hopelijk blijft Haunted Network een tijd schoon door deze nieuwe Moderators. Maar soms denk ik van... nee toch dat is toch geen mod of...:confused: Maar dan zie ik het al aha een nieuwe mod :D. Nou, genoeg gepraat ga door met goed werken als Moderator en veel plezier ermee :p:D:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.