Ik heb dit topic geplaatst omdat ik me gewoon afvraag wat andere mensen nou eigenlijk van hauntedmc vinden, zelf geef ik de server een 10, omdat ik vind dat deze server behoorlijk leuke extra's heeft, en leuke games.
Sorry maar hier ga ik in. Hoezo is dat niet eerlijk ? Mensen betalen ervoor, met 't geld dat ze verdient hebben door te werken/zakgeld/Verjaardag enzovoort. Dat is hun persoonlijke keuze om geld daar aan uit te geven. Je krijgt er zeker voordelen mee, maar zonder die voordelen kun je evengoed spelen. Het is niet pay2win ;) En het geld helpt de server bestaand houden. :)ik vind de server wel leuk maar ik vind niet dat je er ranks mag kopen want dat is niet eerlijk voor andere spelers dus daarvoor geef ik een 6
Kan inderdaad best oneerlijk zijn voor die spelers maarja de server moet toch onderhouden worden en dat kost niet zomaar even een zakcentje maar dat kost bij zon grote server best veel maar player of rank we zijn gelijk.ik vind de server wel leuk maar ik vind niet dat je er ranks mag kopen want dat is niet eerlijk voor andere spelers dus daarvoor geef ik een 6
Dat heeft niks met oneerlijkheid te maken. De server kost klauwen met geld, vandaar dat er inkomsten nodig zijn. Bovendien blijft het een vrije keuze van spelers en hebben spelers zonder rank een net zo goed complete speelervaring, alleen zonder de extra optionele bonussen.ik vind de server wel leuk maar ik vind niet dat je er ranks mag kopen want dat is niet eerlijk voor andere spelers dus daarvoor geef ik een 6
De owner geeft gesproken.Dat heeft niks met oneerlijkheid te maken. De server kost klauwen met geld, vandaar dat er inkomsten nodig zijn. Bovendien blijft het een vrije keuze van spelers en hebben spelers zonder rank een net zo goed complete speelervaring, alleen zonder de extra optionele bonussen.
Maar goed we gaan hier niet over verder in dit topic, daar is het niet voor bedoeld.
Een 10 staat ook niet voor perfectie.. snap niet dat die gedachte bij zoveel mensen hangt. De 10 staat voor uitmuntend, niet te overtreffen in zijn soort. Het synoniem perfect gaat bij deze niet op naar mijn mening.een 7 er is altijd ruimte voor verbetering, het zou nooit een 10 zijn wat niks is perfect :P
dat is jou mening en niet die van mij :P 10 staat voor mij gewoon om perfectEen 10 staat ook niet voor perfectie.. snap niet dat die gedachte bij zoveel mensen hangt. De 10 staat voor uitmuntend, niet te overtreffen in zijn soort. Het synoniem perfect gaat bij deze niet op naar mijn mening.