Wat willen jullie later worden/bereiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Mooie wens, denk jij dat in de toekomst dat ooit uitgevonden gaat worden? Dat je hersteld kan worden?
Ik hoop het wel, maar aan de andere kant heeeeel fijn met slapen! MUAHAHA Vooral met een snurkende vriend naast me!
Dus aan de andere kant, hoop ik dat ik snachts gewoon slechthorend blijf en overdag normaal :p

Maar wat ik later wil worden: Niet veel wensen, ik wil gelukkig en gezond zijn, en alles wat op mijn pad komt neem ik met liefde aan :)
Stop dan dikke watten in je oren :p

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
26
Limburg
Niet eens nodig. De apparaten uit en ik slaap.

Dat is het leuke voordeel als je slechthorend ben. Je kan ook gewoon uitdoen als je bijvoorbeeld op een feest ben waar alleen oude mensen zijn (Gelukkig hoef ik niet meer verplicht mee te gaan).

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Dat is het leuke voordeel als je slechthorend ben. Je kan ook gewoon uitdoen als je bijvoorbeeld op een feest ben waar alleen oude mensen zijn (Gelukkig hoef ik niet meer verplicht mee te gaan).
Niet eens nodig. De apparaten uit en ik slaap.

Klopt dennie maar het nadeel ervan is dat je niet weet wanneer je hem wel terug aan moet zetten voor eventuele belangrijke info en @cathy_nl je bent niet de enigste die slecht horend is. Ik ben slecht horende sinds 3 jaar...

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
32
In een huis
Groot voordeel :P Lekker rustig hihi

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
32
In een huis
Klopt dennie maar het nadeel ervan is dat je niet weet wanneer je hem wel terug aan moet zetten voor eventuele belangrijke info en @cathy_nl je bent niet de enigste die slecht horend is. Ik ben slecht horende sinds 3 jaar...
Heel naar, en wennen vooral als je eerst goed hoorde.

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
26
Limburg

Das waar, maar daarom heb ik ook gebarentaal geleerd. Verder heb ik met mijn studie afgesproken dat ik altijd naar de docent kan als ik iets niet gehoord zou hebben of dat ze belangrijke dingen kunnen herhalen.

Want bij ruis in de klas raak ik compleet in de war en weet niet meer wie wat zegt, is best wel irritant. Dus af en toe als ik bezig ben met leren of bepaalde opdrachten. Dan doe ik me apparaten uit en geef ik een signaal aan de docent.

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
32
In een huis
Das waar, maar daarom heb ik ook gebarentaal geleerd. Verder heb ik met mijn studie afgesproken dat ik altijd naar de docent kan als ik iets niet gehoord zou hebben of dat ze belangrijke dingen kunnen herhalen.

Want bij ruis in de klas raak ik compleet in de war en weet niet meer wie wat zegt, is best wel irritant. Dus af en toe als ik bezig ben met leren of bepaalde opdrachten. Dan doe ik me apparaten uit en geef ik een signaal aan de docent.
Deed ik ook altijd! Ik ben zelf sinds mijn geboorte al slechthorend en jij dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.