Gesloten We hebben een 'serieus' probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vonduc

Niet Verified
28 apr 2015
10
1
44
11
Rond 21.15 op de datum: 21-8-2015 op de Vanilla server van de HauntedMC.

Is de mod(erator) serieus online gekomen en is gelijk naar de speler megan_maggie geteleporteerd.
megan_maggie was op dat moment in onze basis, Dus heeft de moderator serieus gezien waar onze basis is dit schijnt te mogen maar ik vond het ook best wel vreemd dat uitgerekend de moderator serieus zonder enige waarschuwing naar ons toe kwam teleporteren. serieus en het team van mij hebben namelijk al een verleden,dus verdenk ik serieus er van een reactie hebben willen uitlokken. Dit vind ik niet kunnen en wil vragen of hier maatregelen getroffen kunnen worden.

Verder weet is serieus ook gaan rond kijken in onze base en al bewerend dat dit mocht.
Als dit mag vind ik dit vreemd, MAAR wat ik veel vreemder vind is dat serieus naar een van de kisten in onze
base vloog en er vervolgens een SCHAAR heeft uit GEPAKT.
ik vind dit verontrustend te bedenken dat een moderator dit kan doen en de volgende keer is het misschien geen schaar meer. (ik hoop dat er gekeken word naar het feit dat hij STEELT)

ook heeft hij tijdens het 'observeren' ruiten in getikt en een hekje kapot gemaakt.
Ik hoop dat het gedrag van serieus word na gekeken ik vind dat hij zich als moderator zeer vreemd gedraagt en z'n macht MISBRUIKT

Als laatste wil ik er aan toevoegen dat fouten die wij hebben gemaakt als team hier niet in bekeken mogen worden omdat ze al bestraft zijn iets wat serieus blijkbaar vergeten is

Graag reactie
en
vriendelijke groeten Vonduc

S

serieus

Guest
Beste Vonduc,

Als ik een schaar heb gestolen en hekjes kapot heb gemaakt, dan zet hier eventjes de coördinaten neer. Daarbij is jullie taal tegen de staff onacceptabel en denken jullie dat jullie boven iedereen staan. megan_meggie houd ik in de gaten omdat zij een verleden heeft ja, een verleden van liegen tegen de staff. Deze dingen vergeet ik niet nee.

Ik kijk uit naar jullie coördinaten zodat de hele staff kan gaan kijken. Je weet dat op het liegen tegen de staff een ban staat van 7 dagen? Als blijkt dat ik er niks heb uit gehaald, weet je wat eventueel zou kunnen.

- serieus

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Wat een onzin dit. Moderators mogen gaan en staan waar ze willen. Een vanilla base is geen geheim en dient ten alle tijden controleerbaar te zijn voor Moderators en Admins. Serieus had alle rechten om hier te zijn, en verder is deze klacht onterecht.

Vonduc

Niet Verified
28 apr 2015
10
1
44
11
En waarom is deze klact verder onterecht ik voel me er niet veilig bij als iemand zomaar kan komen nemen en gaan wat hij wilt

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
En waarom is deze klact verder onterecht ik voel me er niet veilig bij als iemand zomaar kan komen nemen en gaan wat hij wilt
Moderators doen dat niet, want zij vervullen een vertrouwde en verantwoordelijke rol op de server. Zij zijn hier juist om dingen te controleren bijvoorbeeld.

Vonduc

Niet Verified
28 apr 2015
10
1
44
11
okay vertel me hoe ik een screenshot door stuur en je zult dit zelf zien
Ik vind een beetje vreemd geregeld zo als alles hier op deze server gaat maar daar heb ik al lang een mening over

S

serieus

Guest
Via deze website kun je een screenshot uploaden. Daarna kun je de link er van in een reactie zetten. Dan kan iedereen het plaatje bekijken.:

http://imgur.com/

- serieus

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
okay vertel me hoe ik een screenshot door stuur en je zult dit zelf zien
Ik vind een beetje vreemd geregeld zo als alles hier op deze server gaat maar daar heb ik al lang een mening over
Dit is niet vreemd, op elke server is het zo dat een moderator recht heeft om zaken te controleren.

Vonduc

Niet Verified
28 apr 2015
10
1
44
11
Ja maar de kisten ook? het spijt me remymine ik heb op veel servers gezeten maar dit is vreemd

Vonduc

Niet Verified
28 apr 2015
10
1
44
11
en dan kun je nu 2 dingen doen of je laat me gewoon klagen en doet of er niks aan de hand is of je ziet in dat er weldegelijk iets is wat niet helemaal in orde is, Ik vraag niet om veel maar wel dat server nog leuk blijft voor mij en mijn team en niet dat we behandeld worden als het eerste beste snot jochie

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Alles is in orde. Want moderators MOGEN dit doen, op welke server dan ook. Ze pakken geen spullen, er zijn geen spullen gepakt, alleen gecontroleerd. Verder gezeur levert meer problemen op dan er nu zijn, namelijk geen. Ik sluit het topic nu, want het probleem (dat er niet was) is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.