Deze topic wordt zo goed mogelijk bijgehouden en voorzien van nieuwe updates en edits
{Edit} Hopelijk wordt het gehouden ergens rond Juni op een zondag
De overige 6 mensen zijn de reservatie in de server zelf.
-- Skinbattle --
Haunted 2.0 is nu eenmaal in volle gang. Ik heb me eens bedacht om een leuke wedstrijd te houden en een leuke prijs aan toe te voegen. Daarom ga ik een Skinbattle houden en degene die wint krijg Premium(Als diegene Speler is) of Rank-upgrade naar de volgende rank! (Surpreme krijgt een tegoed bon, eigen keuze wat voor bon(iTunes, PaysafeCard, PlayStore))Wat houd Skinbattle in?
Skinbattle is een wedstrijd die laat zien wie de mooiste/beste skin heeft gemaakt. De wedstrijd begint bijvoorbeeld met 14 personen. Iedere ronde kies ik wie er gaat afvallen. Na elke ronde gaat de personen die door gaan een laag van de Skinbattle Toren Omhoog. Natuurlijk de mooiste skin gaat winnen!Waar wordt de Skinbattle gehouden?
De skinbattle wordt gehouden in Creative in mijn Plot samen met hulp van Deemm (@Deem ). Er komt later een warp hiervoor.Wanneer wordt de Skinbattle gehouden?
Dat weten we nog niet zeker. De Skinbattle toren is nog niet af, het wordt nog in volle gang opgebouwd. Hopelijk wordt de Skinbattle vanaf nu(6 Mei 2016) over 3/4 weken gehouden. {Edit} Hopelijk wordt het gehouden ergens rond Juni op een zondag
Kan je een plek reserveren?
Jazeker, wat je ervoor moet doen is een reactie toevoegen met deze gegevens- MC naam
- Welke rank je nu hebt
- Waarom je zou willen winnen, en wat je met de rank gaat doen?
De overige 6 mensen zijn de reservatie in de server zelf.
Afbeeldingen
Bijlagen
Laatste update: