Winnaars kerstloterij en doc brano

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen Haunties!

Een goede jaarwisseling gehad? Voor ons was het een druk jaar waarbij wij veel hebben nagedacht over en gewerkt aan een nieuwe Haunted in 2016. Er komen veel nieuwe delen aan zoals al eerder gemeld door Remy, en wij hebben er ontzettend veel zin in!

Kerstloterij

Eind vorig jaar hebben wij een kerstloterij aangekondigd waarbij enkele spelers 25 euro aan items in de shop kunnen winnen. Deze week maken wij ze bekend! Houd het nieuws in de gaten.

Doc Brano

Doc heeft ontzettend veel werk verzet binnen Haunted, maar helaas hebben wij besloten afscheid van hem te nemen als moderator bij Haunted. De reden is dat we als "collega's" niet meer op een lijn liggen qua visie en dat maakt ons team juist zo sterk!

We willen Doc graag bedanken voor al zijn inzet en wensen hem nog veel bouwplezier, want dat kan Doc als de beste! Tevens is zijn nieuwe McNaam: mcgodbuilder

Groeten,
The Haunted Crew

Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Cas

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com

Wat een nara reactie over doc zo praat je niet over een oud moderator schaam je echt schaam je
En waar is die dislike knop als je hem nodig hebt

Groet sneaky

• Like
Reactions: Cas

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Ik kan begrijpen dat je boos bent, maar dit is disresepectvol onbeschoft... Die reactie gaat over de grens, en alzeker door deze reactie krijg je misschien een nog langere ban!!! En ten tweede een unban vragen vraag je niet hier maar bij, unban verzoeken ;) .

Mvg,
Cas

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"

Dit is zeer gemeen en super laag om zo te praten over een voormalig staflid,
.Dit is wat je nou noemt GEEN RESPECT voor anderen hebben, daarbij heeft Doc_Brano heel wat spelers geholpen en stond voor hun klaar.
Ik geef jou een fikse waarschuwing, als je nogmaals zo disrespectvol praat over wie dan ook, zullen er gevolgen op treden die jij absoluut niet leuk zal vinden.
Heb respect naar iedereen.
mvg whitch.

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Ik hou het minder netjes ik zeg gwn dat je een *** kind bent

Ook van jou verwacht ik dat je deze topic netjes houd, zelfs met die *** weet iedereen waar het over gaat.
Hou dit topic netjes met antwoorden AUB

L

LeviboyNL

Guest
Okay, nu is er wel weer genoeg geruzied, Doc ik vind het nogmaals jammer, het ga je goed!

ziln02

Niet Verified
7 jan 2016
4
0
23
29
ok, ik was misschien een beetje bot, sorry daarvoor. Hoe dan ook, ik mocht doc niet als mod omdat hij veel mensen zonder goede reden gebanned en gemute heeft (mij ook). maar wens hem veel succes en plezier in zijn verdere leven buiten haunted hoor.

xxx

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
ok, ik was misschien een beetje bot, sorry daarvoor. Hoe dan ook, ik mocht doc niet als mod omdat hij veel mensen zonder goede reden gebanned en gemute heeft (mij ook). maar wens hem veel succes en plezier in zijn verdere leven buiten haunted hoor.

xxx
Dat is beter! Maar dat stukje 'ik mocht doc niet als mod' dat hoef je ook niet te zeggen. Ik ben ook wel eens door iemand geband en dan baal je wel, maar dan direct iemand te zeggen dat je hem niet mag dat gaat iets te ver vind ik...

Probeer het gewoon niet te zeggen of je zegt iets liefs.

Mvg,
Cas

L

LeviboyNL

Guest
Dat is beter! Maar dat stukje 'ik mocht doc niet als mod' dat hoef je ook niet te zeggen. Ik ben ook wel eens door iemand geband en dan baal je wel, maar dan direct iemand te zeggen dat je hem niet mag dat gaat iets te ver vind ik...

Probeer het gewoon niet te zeggen of je zegt iets liefs.

Mvg,
Cas
bijvoorbeeld: ''Heyy @Doc_Brano Hou van jou wjnmk xoxo <333'' (no h0mo). ;)

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

ziln02

Niet Verified
7 jan 2016
4
0
23
29
Voel je niet aangevallen, reageer het nooit af op moderators, ze handhaven alleen de regels.

Anyway doc, super bedankt voor je inzet. ;)

Ja dat was me ook al duidelijk hoor dat mods zelf niet nadenken en alleen maar doen wat ze gezegd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.