Xfiren00b en mikey132

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijs15

Niet Verified
17 okt 2015
8
0
15
24
Hierbij leg ik mijn verhaal uit:

Ik kwam in warp pvp2 terecht na ik weer had ingelogd.
Ik had 36 notch bij me en NIEMAND was in de arena of erboven!
Toen werd ik gekilld door xFireN00B.
Ik werd boos, hij begon te schelden en ik beschuldigde hem van hacks, wat ook zo is: kill aura, speedhack en bow ambiot
Toen haalde ik HamsterMen erbij en begon Mikey132 tegen mij en HamsterMen te dreigen dat we mute of ban kregen als we niet ophielden om xFireN00B 'zwart te maken'.
Toen begonnen we (HamsterMen en ik) te dreigen met recorden en schold Mikey132 ons uit en onze moeder!
Daarna werden HamsterMen en ik boos en begonnen ook te schelden naar xFireN00B en Mikey132.
Zo ging het door, ik werd voor 7 dagen gemute (onterecht, want dan moeten hun ook mute) door Skygirl019 - Skygirl ik mag jou nu echt niet meer door je domme optreden tegen mij!

DUS IK WIL MIJN MIJN 36 NOTCHAPPLES TERUG EN IK WIL DAT xFireN00B en Mikey132 worden gebant!
Kan a.u.b. een eerlijke MOD mij helpen?

CTNWolbers

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Deze man, je snapt het niet echt helemaal hue? Man o man. Lees de regels kerel je kan je stuff vergeten volgende keer hem recorden of snel een mod erbij halen ALS die wel luisteren ^^

KaasKnabbelJan(MAX)

Niet Verified
29 nov 2015
2
0
23
21
Dude je kan gewoon niet kijken,
1. Je stond in pvp no armoar
2. Ik sprong er gewoon in (zonder speed hacks enz. heb niet eens maar goed.)
3. Je bent zielig en je moet eigelijk mute hebben want je beledigd/vals beschuldigd iemand.

Thijs15

Niet Verified
17 okt 2015
8
0
15
24
Alsof ik jou zielige kop niet zag, ik wist allang dat jij KaasKnabb was zonder dat je zelf zei dat je xFireN00B was -_-

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
jouw mute is terecht...je hebt zelf toegegeven dat je schelde.
en het is niet zo slim om een mod te beledigen het werk niet echt in je voordeel...
en zonder bewijs is dit topick zinloos en het staat nog fout ook;)

DannyPX

Niet Verified
23 feb 2015
49
42
149
Dit is een topic die niet hier thuis hoort, gelieve dit in de Overige Reports zetten. En hiervoor is geen bewijs, dus geen unmute etc.
@Evatje019 - Slotje graag

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Je bent doodgegaan op een plek waar dat kan en dat is je eigen risico, van schelden krijg je inderdaad een mute en als je daarmee skygirl direct haat is dit wel erg. Dat betekend dat je haar lief had gevonden als ze je je spul terug gaf, respect komt van 2 kanten vriend. Ze volgt alleen de regels op en dat doet ze vrijwillig.

En als de andere ook schelden en een mod ziet dat over het hoofd, dat kan maar zonder bewijs iunnen we niks.

Bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.