denk je serieus dat ik echt ga zeggen dat ik uit drenthe kom ofzo?? t kanaal is van mij en als je het niet gelooft stop je maar met dit forum gedoe k word er gek van !!
i can better english than you know so shut up please en stop with this stupid disqusionIk heb het gechecked. Het is zijn kanaal niet. Dit soort kanalen zijn uniek gemaakt en gebruiken niet zulke zinsopbouw zoals hij die gebruikt. Daarnaast komt het kanaal uit Duitsland en is de hele beschrijving in het Engels geschreven met unieke tekens.
Goed, dat je dat heb uitgezocht!Ik heb het gechecked. Het is zijn kanaal niet. Dit soort kanalen zijn uniek gemaakt en gebruiken niet zulke zinsopbouw zoals hij die gebruikt. Daarnaast komt het kanaal uit Duitsland en is de hele beschrijving in het Engels geschreven met unieke tekens.
Jongens, hou het aardig, anders kan hier een slotje op!i can better english than you know so shut up please en stop with this stupid disqusion
Ik word moe van dit topic. Hij zou een ban hier voor kunnen krijgen, omdat hij de staf voor de gek houdt.Jongens, hou het aardig, anders kan hier een slotje op!
hzo houd ik staff voor de gek tis gwn mijn yt kanaalIk word moe van dit topic. Hij zou een ban hier voor kunnen krijgen, omdat hij de staf voor de gek houdt.