Youtuber rank

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Een Youtube rank is hoogst onwaarschijnlijk.

De kwaliteit van de kanaal zou zo hoog moeten zijn, dat je van bijna professioneel niveau zou moeten kunnen spreken.

Remy zou in zo'n geval zelf contact leggen met de maker -of andersom- om afspraken te maken.

Heel af en toe zal Remy een tijdelijke uitzondering maken (op bestaande mogelijkheden van een bestaande speler) om uit te proberen 'wat het wordt'. Maar daar zou ik niet op gaan zitten wachten ;-) De kans dat je de hoofdprijs in een loterij wint is groter!

• Like
Reactions: Retep

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ik heb in 3 maanden 120 subs
Dus over 1 jaar 120 x 4 = al bijna 500!!! Dat gaat dan wel snel he ;)
Youtube doe je niet voor 'geld' dan kom je er niet ver mee doe het voor de lol! Doek ook :)

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Een Youtube rank is hoogst onwaarschijnlijk.

De kwaliteit van de kanaal zou zo hoog moeten zijn, dat je van bijna professioneel niveau zou moeten kunnen spreken.

Remy zou in zo'n geval zelf contact leggen met de maker -of andersom- om afspraken te maken.

Heel af en toe zal Remy een tijdelijke uitzondering maken (op bestaande mogelijkheden van een bestaande speler) om uit te proberen 'wat het wordt'. Maar daar zou ik niet op gaan zitten wachten ;-) De kans dat je de hoofdprijs in een loterij wint is groter!
Behalve als de loterij de hoofdprijs geeft aan loten die niet eens bestaan! ^^

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik heb in 3 maanden 120 subs
Dus over 1 jaar 120 x 4 = al bijna 500!!! Dat gaat dan wel snel he ;)
Youtube doe je niet voor 'geld' dan kom je er niet ver mee doe het voor de lol! Doek ook :)
Houden zo. In je vids zie je ook wel dat je het met passie doet! :)
Ga zo door ;)
Straks word je nog een nieuwe David 2.0... :P

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
ook al zijn Milan en Don veel leuker dan Enzo en David (vind ik)

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Youtube rank in principe alleen als wij er als server zélf voordeel uit halen.
Wij moeten verschil in nieuwe spelersaantallen zien dóór het youtube channel.
Aangezien wij een redelijk grote server zijn, vereist dit ook een redelijk groot youtube channel.
Een eis als minimaal 5000-10000 subs en wekelijks minimaal x aantal video's (Neem 3-4 als average) is niet heel gek.
Als je echt contact met ons erover wilt mail naar support@hauntedmc.nl, maar kom niet aan met 200 subs en een verhaal dat je groeiende bent, want dan lift jouw youtube succes mee op onze server, en halen wij er géén voordeel uit.. ;) :)

Last edited by a moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.